Avatar billede baske Nybegynder
10. august 2003 - 20:47 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

Ved småtekst på MS IE 6 SP1 aldeles ulæselig

Efter at have geninstalleret Win 98 SE oven i det samme eksisterende operativ system pga af noget andet er ovenstående begyndt at irretere!
Har prøvet at fjerne og geninstallere MS IE 6 SP1 samme fejl - har også prøvet at søge i næsten ethvert hjørne på nettet-ej noget brugbart ! Er der nogen på eksperten, der har nogle brugbare bud på det her irreterende problem - hvis der er-glæder jeg mig til at høre fra jer.

Mvh
Baske
Avatar billede snoozer Nybegynder
10. august 2003 - 20:51 #1
Forstår ikke helt problemet, kan du forklare?
Avatar billede thor.ostergaard Nybegynder
10. august 2003 - 21:02 #2
Kan det være fordi du er kommet til at holde Ctrl nede samtidig med, at du er har scrollet ned med din mus?
Vælg Vis | Tekst størrelse | Middel (tror jeg nok - jeg bruger den engelske version.)
Avatar billede baske Nybegynder
10. august 2003 - 21:06 #3
Forklaring til snoozer
Eksempel: Når du fx. er på jozonen for at udføre en udvidet databasejobsøgning kan man segmentere(udvælge)forskellige jobkatogorier m.v (kender du sikkert)- Disse katagorier(jobfag)kan jeg slet ikke se teksten på (ordene er meget lille og udtværet(utydelig og ulæselig - ca 1-2 mm høj højst)- De plejer at være store og tydelige læsbare ca. 5-6 mm høje osv-. Måske har det noget med noget manglende java-script at gøre, aner det ikke ....
Hjælper det på forståelsen....

Baske
Avatar billede baske Nybegynder
10. august 2003 - 21:18 #4
Svar til Thor.Ostergaard - Baske:

Aner det ikke....tjekker lige det du skriver....men jeg tror det ikke, fordi noget af teksten af de sider, der er på de internetsider jeg bevæger mig rundt på er teksten fin og læsbar lige indtil teksten på på samme side når en vist størrelse formoder jeg - så bliver teksten tværet lidt ud ligesom en dårlig kuglepen man skriver med ligesom hvert bogstav mangler lidt blæk hist og her.. læs iøvrigt også eksempelsvar til Snoozer, som belyser problemet fra en lidt anden vinkel..Kan du bruge det til noget ?!

Mvh
Baske
Avatar billede baske Nybegynder
10. august 2003 - 21:59 #5
Svar 2 til Thor Ostergaard - Baske

Ha ! Hvor svært kan det være hvis man ikke lige ved det ! Det funker sgu' do (undskyld udtrykket-jeg er bare glad i bærret) dit tip - jah ! Det er ikke såden med de skjulte "second" funktioner: tastatur + scroll-mus. Det var dejligt ! Bukker og takker(af)!!

Mvh
Baske
Avatar billede thor.ostergaard Nybegynder
10. august 2003 - 22:09 #6
Tja :-)

Det er altid dejligt at kunne hjælpe

/Thor