Avatar billede martinfn Nybegynder
10. august 2003 - 20:09 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

CPU Program

Hej!
Jeg vil gerne vide hvor varm min cpu bliver men jeg gider ikke gå ind i bios hver gang for at kigge! er der nogle der ligger inde med et program(link)???????

På for hånd tak

Med Venlig Hilsen
MartinFN
Avatar billede inoculateit Nybegynder
10. august 2003 - 20:12 #1
Hvilken bundkort har du ?

De fleste producenter har hardware monitor der kan installeres med, som kan fortælle om bla. CPU, Strøm m.m
Avatar billede snoozer Nybegynder
10. august 2003 - 20:12 #2
Her er et par forskellige programmer... Også nogen til at måle harddisk temp og rpm på blæsere...

http://www.tweakup.dk/HTML/download/diagnose.htm
Avatar billede snoozer Nybegynder
10. august 2003 - 20:13 #3
Vil anbefale Hardware Monitor 4.0.4.1, det er dog kun en shareware-version
Avatar billede martinfn Nybegynder
10. august 2003 - 20:16 #4
Jeg har ecs k7s5a... det program der føgler med virker ikke!!!
Avatar billede martinfn Nybegynder
10. august 2003 - 20:16 #5
hvor kan man downloade Hardware Monitor 4.0.41?
Avatar billede snoozer Nybegynder
10. august 2003 - 20:25 #6
Avatar billede snoozer Nybegynder
10. august 2003 - 20:34 #7
Håber det var hjælp nok?