Avatar billede martinfn Nybegynder
10. august 2003 - 18:04 Der er 10 kommentarer og
3 løsninger

Counter-Strike!

Hej!
Jeg er trat af at spille mod cheater.... så jeg vil meget gerne have et cheat program selv men jeg kan ikke finde et!
nogle der kan hjælpe?????
Avatar billede x-offer Nybegynder
10. august 2003 - 18:07 #1
Er det ikke nemmere du går ind på servere der bruger cheating deaht?!?
Så kan dem du siger der cheater ikke cheate mere..!
Der er ingen grund til at få flere af de satans cheatere!!
Så hellere stoppe det med Anti cheat programmer..!
Avatar billede mads.peder Nybegynder
10. august 2003 - 18:11 #2
Hørt!
Avatar billede martinfn Nybegynder
10. august 2003 - 18:19 #3
jeg har ingen og har aldrig haft det... ellers ville jeg jo ikke spørge
Avatar billede lrd Nybegynder
10. august 2003 - 18:40 #4
Nej men du søger jo et cheat program!
Avatar billede h-w.dk Nybegynder
10. august 2003 - 19:10 #5
Hehe, det var da nok en dårlig undskyldning for at få fat i et cheat prog til CS :)

Og hvis det er så vigtigt!! Så søg på google...google er din ven ;)
Avatar billede lrd Nybegynder
10. august 2003 - 19:27 #6
ja og du hjælper med forslag h-w.dk.... sad
Avatar billede h-w.dk Nybegynder
10. august 2003 - 19:33 #7
Hmm, hvad skulle det hjælpe at benytte cheat program selv, bare fordi andre gør det...Gør som x-offer siger, spil på servere med cheating death...
Avatar billede h-w.dk Nybegynder
10. august 2003 - 19:34 #8
lrd -> Ja og det gør du også...
Avatar billede x-offer Nybegynder
10. august 2003 - 20:05 #9
Cheat sucks og så er det sagt!
Hold dig væk fra det!
Avatar billede Slettet bruger
10. august 2003 - 20:10 #10
CHEATER sux....skaf cheating death på www.uniteadmins.com det fylder ikke en skid !

der findes noget der hedder Nightmare(cheat) men du får det ikk jeg bruger det heller ikke selv men du skoder hvis du cheater såå...;)
Avatar billede andersenph Nybegynder
11. august 2003 - 10:19 #11
Hvis du vil spille på en server uden cheat kunne du jo fx hoppe ind på www.clan-raa-hygge.dk og nyde en server uden cheatere og en god stemning.
Avatar billede mads.peder Nybegynder
23. august 2003 - 21:55 #12
Lukketid ???
Avatar billede martinfn Nybegynder
10. december 2003 - 15:53 #13
'