Avatar billede kimchristiansen Nybegynder
10. august 2003 - 17:16 Der er 29 kommentarer

Lille banner

Ikke meget spral over det men ja... kig og bedøm

http://www.eskobar.1go.dk/lgogogog.JPG
Avatar billede snoozer Nybegynder
10. august 2003 - 17:20 #1
Ser godt ud..
Man kan godt se på figuren at det er .JPG, der er meget grums rundt om figuren, måske skulle du overveje at lave det til .gif...

Ellers godt lavet
Avatar billede kimchristiansen Nybegynder
10. august 2003 - 17:21 #2
jamen hvis jeg gemmer det i .gif så bliver far anderledes

det er altsammen sammen sat i paint
Avatar billede x-offer Nybegynder
10. august 2003 - 17:21 #3
Okay fin!!

Mangler der ikke ligesom noget?? Skal der kun være en figur på?
Der kunne godt være noget mere ovre mod venstre.. måske en tekst!!

Men hvis det ikke er meningen så er det et godt banner.. :D
Avatar billede kimchristiansen Nybegynder
10. august 2003 - 17:22 #4
jamen der skal sådan set bare noget tekst på... men ved ikke med hvad skrift osv... og tark
Avatar billede mhau Nybegynder
10. august 2003 - 17:25 #5
Det ser flot ud.
En idé ville være, at når der kom noget tekst på, så kunne der være en golf-bold der ramte en af bogstaverne, så det bogstav bolden ramte, stod lidt på skrå.
Det er ikke umuligt - jeg har lavet noget lignende en gang.
Avatar billede kimchristiansen Nybegynder
10. august 2003 - 17:26 #6
oki kunne være sejt.. men ja... umuligt er det ihvertfald i paint...
Avatar billede mhau Nybegynder
10. august 2003 - 17:26 #7
Laver du det i paint?
Avatar billede kimchristiansen Nybegynder
10. august 2003 - 17:27 #8
ja det der havde jeg... det er en sammen sætning af flere billeder
Avatar billede snoozer Nybegynder
10. august 2003 - 17:28 #9
farven burde ikke blive meget anderledes, hvis du ændrer format i et andet program end paint... F.eks. Paint Shop Pro eller Photoshop
Avatar billede mhau Nybegynder
10. august 2003 - 17:28 #10
Ok. En idé ville måske være, at benytte PhotoShop (altså Adobe).
På den måde får man som regel et pænere resultat - derudover kan du det samme som i paint og mere til endda.
Avatar billede kimchristiansen Nybegynder
10. august 2003 - 17:29 #11
jamen men gider ikke give 4000kr. for det...
Avatar billede kimchristiansen Nybegynder
10. august 2003 - 17:29 #12
men ja... lyder ret godt det med den golf bold og med det skrift men ja. ken ikke lave det.. sorry
Avatar billede mhau Nybegynder
10. august 2003 - 17:29 #13
4000 kr. for PhotoShop? Hvem er det der prøver at sælge dig det til den pris? :D
Avatar billede kimchristiansen Nybegynder
10. august 2003 - 17:31 #14
ehe hvor skulle jeg dog så få det fra??? alle de "lovlige" steder bliver overvåget hehe
Avatar billede kimchristiansen Nybegynder
10. august 2003 - 17:35 #15
men ja... må jo bare ud og give de 4000kr for det..
Avatar billede kimchristiansen Nybegynder
10. august 2003 - 17:42 #16
hva det de kommentar i havde?
Avatar billede Kengun Praktikant
10. august 2003 - 17:54 #17
Det er blevet sagt (længre oppe i denne tråd) at du kunne lave det som .gif istedet for .jpg for at undgå "grums". Men det vil jeg fraråde deg at gøre; Det er jo akkurat ved .gif du får grums. Husk at .gif har mange færre farver til rådighed end .jpg.
Avatar billede kimchristiansen Nybegynder
10. august 2003 - 17:57 #18
oki.. menja... kender i meget til adobe photo shop 7.0? for gider ikke købe det til over 4000kr. hvis det sucks
Avatar billede Kengun Praktikant
10. august 2003 - 18:00 #19
vil anbefale dig at hente en trial versjon at Paint Shop Pro 8.0 så kan du teste det ud i 30 dager. Paint Shop Pro kan på lang vei akkuratt det samme som PhotoShop.
Avatar billede kimchristiansen Nybegynder
10. august 2003 - 18:01 #20
ja men jeg har brugt den try out tud... men det var til 7,0 troed ikke der var kommet en 8.0
Avatar billede kimchristiansen Nybegynder
10. august 2003 - 18:01 #21
tud>tid
Avatar billede Kengun Praktikant
10. august 2003 - 18:02 #22
jo den nye 8.0 har kommet -> www.jasc.com
Avatar billede kimchristiansen Nybegynder
10. august 2003 - 18:02 #23
oki men den kan jeg vel ikke prøve?
Avatar billede kimchristiansen Nybegynder
10. august 2003 - 18:03 #24
men er paint shop pro ikke svært?
Avatar billede Kengun Praktikant
10. august 2003 - 18:07 #25
Jo den kan du prøve: http://www.jasc.com/products/paintshoppro/ og trykk på "Evalution" oppe på venstre side. PSP er svært for dem der ikke kjender det. Sådan er det jo med alt. For at lære at bruge det så finnes der mange tutorials på nettet som du kan lære av. Gør et søg på www.google.com .
Avatar billede Kengun Praktikant
10. august 2003 - 18:08 #26
gider du at klikke mit nick og sende mig en email?
Avatar billede kimchristiansen Nybegynder
10. august 2003 - 18:08 #27
oki... men ja... nu får vi se om jeg kan bruge det..
Avatar billede kimchristiansen Nybegynder
10. august 2003 - 18:09 #28
hvorfor skal jeg det?
Avatar billede Kengun Praktikant
10. august 2003 - 18:23 #29
det er lige meget...