Avatar billede dacapo Nybegynder
10. august 2003 - 16:44 Der er 14 kommentarer

lag der rykker sig

Jeg har siddet og lavet nogle sider i DW og har plaseret dem så precise at det ser ud som om man ikke skifter side men at man bare skifter indhold i de åbninger hvor der er billeder. Efter at det var lavet så ville jeg stabilisere tingene ved at lave layer om til tabel. De to af siderne gik også udmærket men den 3 side rykkede sig så vvirkningen af det før omtalte udeblev. Jeg har prøvet flere gange men hver gang rykker indholdet sig.
Er der nogenb der ved havd problemet er?
Avatar billede ztyxx Nybegynder
10. august 2003 - 16:47 #1
har du links til siderne?
Avatar billede dacapo Nybegynder
10. august 2003 - 16:50 #2
ja
Avatar billede ztyxx Nybegynder
10. august 2003 - 17:16 #3
kan man også få lov til at se dem :-)
Avatar billede miss-g Seniormester
10. august 2003 - 17:26 #4
Det er vel den måde tabeller er lavet på. De kan ikke smyge sig om objekter/billeder på den måde - det skal passe med det hele...

Hvis du skal styre det - så er det bedst at lave tabeller inde i tabeller...
Avatar billede ztyxx Nybegynder
10. august 2003 - 17:48 #5
du kan også vælge at bruge frames så kan du let styre alle dine sider
Avatar billede dacapo Nybegynder
10. august 2003 - 18:24 #6
til
Avatar billede dacapo Nybegynder
10. august 2003 - 18:28 #7
til miss-g, det er ikke i tabel jeg har lavet mine sider men i layers hvorefter den er converteret til tabel. De to første sider fungerede udmærket men den sidste side er noget lort.
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
10. august 2003 - 20:15 #8
Lidt kode hjælper altid

:-) k_l
Avatar billede dacapo Nybegynder
10. august 2003 - 22:36 #9
kom med koden
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
10. august 2003 - 22:50 #10
???????
Avatar billede dacapo Nybegynder
10. august 2003 - 22:52 #11
jeg trode du sad inde med de vise sten.
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
10. august 2003 - 22:55 #12
ligesom ztyxx skriver, det hjælper at se den kode der giver dig problemer. Så kan vi bedre hjælpe dig.
:-) k_l
Avatar billede ztyxx Nybegynder
12. august 2003 - 15:23 #13
hmm, man er tilsyneladende ikke så interesseret i at få hjælp alligevel??
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
12. august 2003 - 16:42 #14
Åbenbart ikke - så dette bliver sikkert et "dødt" spørgsmål som så mange andre.