Avatar billede dallewingduck Nybegynder
10. august 2003 - 14:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Outlook express problemer

Hej med jer alle, jeg har lige opdateret mit styresystem fra millenium til xp pro. På mit gamle system brugte jeg outlook express meget hyppigt, og ville derfor fortsætte med det. fra mit gamle system kopirede jeg alt inden at jeg formaterede, og det jeg gerne vil vide nu er, hvordan kan jeg få min gamle bruger ind i den nye outlook, eller bare alt mit gamle email inbox og outbox......... PLZZZZ hjælp mig
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
10. august 2003 - 14:52 #1
Åben Outlook express og gør følgende:

(1) Åben Funktioner -> indstillinger -> fanebladet "vedligeholdelse" -> Klik på knappen "lagringsmappe" -> Der åbner nu et vindue med et sti, markere stien og kopiere den.

(2) Åben denne computer -> Sæt den kopierede sti ind i adresse feltet, tryk enter. Nu er du kommet ind i OE's lagringsmappe, altså her hvor den gemmer alle mails etc.

(3) Tag nu filerne fra et gamle system, kopier dem, og sæt dem ind i lagringsmappen du har åbnet - sig ja til overskrivelse.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
10. august 2003 - 14:53 #2
et -> dit
Avatar billede snoozer Nybegynder
10. august 2003 - 14:54 #3
Hvis du har kopieret dine gamle indstillinger ind på dit nye styresystem, burde det være muligt at gå ind i Outlook Express, trykke File > Import and Export, og derefter vælge "Import Internet Account Settings" eller Import Internet Mail and adresses"
Håber det var hjælp nok
Avatar billede snoozer Nybegynder
10. august 2003 - 14:54 #4
Okay.. det var måske ikk det rigtige jeg skrev så :)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
10. august 2003 - 15:17 #5
Du har fået det til at virke?