Avatar billede petestaar Nybegynder
10. august 2003 - 14:02 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Internet telefoni

Hej EXP'er

Jeg kommer i den kommende tid til at ringe en del til England. Derfor vil jeg gerne høre jer om vejledning inden for internet telefoni. Det danske firma www.efon.dk kommer op at køre omkring den 15. august. Her prøvet et amerikansk progrqam der hedder Buddytalk. Jeg synes der er en del ekkos når man taler i det. Jeg bruger et headset til at tale i.

Findes der nogle bedre systmer?

Er efon.dk anbefalingsværdig?

Er der evt andre alternativer for en god 'PC to phone' telefonforbindelse?
Avatar billede lrd Nybegynder
10. august 2003 - 14:09 #1
http://www.eksperten.dk/spm/385739

Lidt om dette samme her
Avatar billede petestaar Nybegynder
10. august 2003 - 19:10 #2
Jeg skal kun ringe, ikke ringes op. Kender du noget til efon.dk?
Avatar billede lrd Nybegynder
10. august 2003 - 19:28 #3
Ved flere af mine venner bruger den... hvorfor?
Avatar billede petestaar Nybegynder
10. august 2003 - 19:32 #4
For at høre om kvaliteten ved samtalerne. Er der megen ekko og skratten når man taler?
Avatar billede lrd Nybegynder
10. august 2003 - 20:14 #5
Har snakket med en af mine venner og har er ganske godt tilfreds
Avatar billede lrd Nybegynder
11. august 2003 - 07:37 #6
Smider et svar hvis jeg hjalp dig
Avatar billede lrd Nybegynder
11. august 2003 - 07:37 #7
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=petestaar&option=22

Du husker vel at lukke dine gamle spørgsmål eller give feedback i dem?

Håber på god respons
Avatar billede petestaar Nybegynder
11. august 2003 - 22:33 #8
Ok vil prøve efon.dk. Håber det virker ok. Tak for hjælpen..
Avatar billede lrd Nybegynder
12. august 2003 - 08:28 #9
Anytime
Avatar billede os123 Nybegynder
10. april 2004 - 12:18 #10
download/ installere FWD/xlite fra : www.ADSL-Telefoni.dk