Avatar billede friiser Nybegynder
10. august 2003 - 11:59 Der er 16 kommentarer og
4 løsninger

Logo til Galleri X

Hej eksperter,

Jeg skal bruge et nyt logo til en hjemmeside der hedder Galleri X. Det er i en forbindelse hvor de også skal have et nye site.

Logoet skal indholde teksten " Galleri X " og den under skal der stå " Galleri for moderne kunst "

Størrelsen på logoet skal som standard være : 240 * 50 pix

Siden er en virksomhed der sælger kunst og vine.

Ser frem til mange gode forslag der der bliver givet 200 til det logo der er det bedste.

~friiser~
Avatar billede friiser Nybegynder
10. august 2003 - 12:00 #1
Deres nuværende site hedder : www.gallerix.dk
Avatar billede lynx-dlk Nybegynder
10. august 2003 - 12:38 #2
Avatar billede lynx-dlk Nybegynder
10. august 2003 - 12:41 #3
Avatar billede -42- Nybegynder
10. august 2003 - 12:42 #4
Har du en mail man kan sende til? -Du må selv sørge for at gøre det tilgængeligt for ekspertens brugere.
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
10. august 2003 - 14:02 #5
Jeg er på! ;)
Avatar billede roma Nybegynder
10. august 2003 - 14:14 #6
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
10. august 2003 - 14:15 #7
Avatar billede friiser Nybegynder
10. august 2003 - 20:13 #8
-42- >> min email er webmaster@radio-online.dk

~friiser~
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
10. august 2003 - 20:38 #9
Hey!..

Der må godt komme lidt kommentarer.. Tak! :)

//Rasmus
Avatar billede friiser Nybegynder
11. august 2003 - 08:06 #10
hey alle,

det er ikke fordi at jeg ikke vil svarer men travlheden kalder i ny og næ.

når nu skal i hører : alle sammen gode og kreative forslag men jeg kunne godt tænke mig et lidt mere prof. logo ( uden at der bliver sure miner ). her tænker jeg på et logo jeg foreksempel fik lavet til www.webpointer.dk

jeg har lagt først hånd på designet som i kan se her og det kan være at det kan give jer lidt inspiration. Sitet ligger her : www.radio-online.dk/index2.htm og så må logoet gerne være med hvid baggrund da designet skal være lidt stilrent.

ser frem til nogle ny og kreative forslag.

de bedste hilsener ~friiser~
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
11. august 2003 - 09:20 #11
Hej friiser

Jeg kan godt forstå du gerne vil have nogle mere professionelle logoer, men... så vil jeg mene, der skal penge på bordet. De folk, der hjælper andre herinde, gør det af egen fri vilje, for nogle intetsigende 'eksperten-point'. Det er ikke professionelle designere, men glade amatører (no offence).

Til erhvervsmæssige projekter som dit eget, vil jeg foreslå dig at du prøver www.sharksforum.dk, www.paranut.dk, eller henvender dig til en professionel.

mvh
Lars Holmgaard / www.larsholmgaard.dk
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
11. august 2003 - 12:39 #12
jamen manden siger da bare sin mening, det er jo trods alt ham der har bedt om et "stykke" grafik, så derfor behøves man da ikke sende ham videre til sharksforum eller det andet, det er jo ikke optimalt,

Choko
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
11. august 2003 - 17:24 #13
Det er såmænd heller ikke kun rettet mod dette eksempel specifikt, og slet ikke mod friiser personligt, men jeg synes der har været en tendens på det seneste til at folk vil have lavet gratis grafik, til kommercielle projekter - og helst i en professionel kvalitet, med højere og højere krav. Det er dén tendens jeg reagerer lidt imod, da man ofte glemmer at folk herinde gør det af deres gode hjerte.
Avatar billede -42- Nybegynder
11. august 2003 - 17:41 #14
Så har jeg lige sendt dig et logo.
Avatar billede -42- Nybegynder
11. august 2003 - 17:47 #15
og et til...

Husk at gøre dem tilgængelige for andre
Avatar billede friiser Nybegynder
11. august 2003 - 19:22 #16
Avatar billede -42- Nybegynder
11. august 2003 - 19:44 #17
Hvad siger du til dem?

_du må regne med, at de er lavet til dit nuværende site med den rigtige baggrund, det er derfor at teksten går helt til kant.
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
12. august 2003 - 11:14 #18
holmgaard4 ---> okay har så heller ikke været herinde ret meget i det sidste stykke tid, men var også lige hurtig til at reagere, det er min.
Avatar billede -42- Nybegynder
13. august 2003 - 17:39 #19
Kan du bruge dem eller hvad?
Avatar billede friiser Nybegynder
13. august 2003 - 22:14 #20
-42- har lavet mit egen logo som kan ses på www.radio-online.dk/index2.htm

tak for kampen :o)