Avatar billede carsten78 Nybegynder
10. august 2003 - 10:55 Der er 4 kommentarer

Bedste ram til bundkort

Hej.
Måske et lidt mærkeligt spørgsmål. Men, hvilke ram er "bedst", altså man kan selvfølgelig vælge alle mulige sindsygt dyre ram, men er der nogle der har meget gode erfaringer med nogle bestemte ram, til:

Asus P4C800-E-Deluxe
CPU: Intel Pentium4 1.6GHz - 3.0GHz
Socket: Socket 478
Chip: Intel 875P
FSB: 400/533/800MHz
Slots: 5 PCI / 1 AGP / Gigabit LAN / Audio / USB / FW
IDE: 4-Ultra DMA/133
SCSI: None
Ram: 4 x 184-pins
Cache: On Chip
Warranty: 2 Years
Producent varekode: P4C800-E Deluxe

hej hej
Avatar billede Slettet bruger
10. august 2003 - 10:57 #1
Samsung og Kingston har nu altid været mine farvoritter.
F.eks. denne:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1494847896
Avatar billede exelence Nybegynder
10. august 2003 - 10:58 #2
Jeg vil sige spørg på www.qxl.dk hvis du slet ikke kan få hjælp til det men Edbpriser er også god.......
Avatar billede carsten78 Nybegynder
10. august 2003 - 11:03 #3
Ja, bruger en del tid på edbpriser. kan ikke lige se hvad qxl skulle kunne gøre for mig. Er der nogen der har haft problemer med have ram arbejdende sammen med dette kort
Avatar billede mieritz Nybegynder
11. august 2003 - 09:38 #4
jeg ville helt klart vælge samsung eller kingston ram de er de bedste på markedet og er ikke så dyre for tiden