Avatar billede niels. Nybegynder
10. august 2003 - 10:18 Der er 4 kommentarer

Intellimouse v3 problem!

Jeg har efterhånden haft min IntelliMouse v3 i 2år, hvor den har virket uden problemer. Her igår, mens jeg sad og spillede stoppede laseren bare under musen i 3-4 sekunder. Dette problem hænder ca. hvert 20-30 sekund, altså laseren stopper fuldstændigt og min mus kan ikke rykke sig.

Jeg har hørt et par andre have samme problem - så jeg står ikke alene om det. Jeg har prøvet at skifte mellem ps2 og usb porten - uden held. Jeg har også prøvet med andre mus, hvor det virkede 100%. Når jeg sætter min mus til en andens comp - er problemet der stadig...

Håber en kan hjælpe...
Avatar billede thuresensvej Nybegynder
10. august 2003 - 10:22 #1
køb en ny mus evt? 2år så er den jo ved at være slidt, og den koster jo ikke ligefrem en formue :-)
Avatar billede popsy Novice
10. august 2003 - 10:33 #2
Det er sikkert en fejl i kablet, de har faktisk været berygtede for det!
Garantien er jo udløbet, så det er nok på tide at købe en ny så :)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
10. august 2003 - 10:39 #3
jeg har en IntelliMouse v1, som jeg har haft i lang tid nu snart.. og haft samme problem.. jeg fandt ud af at kablet helt nede ved musen (hvor kablet gå ind i musen) der var en løsforbindelse (når man rykkede på ledning der, så slukkede og tændte musen), så jeg åbnede musen, fjerne de først 1½-2cm af ledningen og lodde den på igen, og så forsvandt problemet ;o)

Så kontroller ledningen
Avatar billede popsy Novice
25. september 2003 - 14:00 #4
Har du fået det til at virke?