Avatar billede Morten Olesen Nybegynder
10. august 2003 - 10:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan man ikke zoome på en eller anden måde?

Davs du!

Jeg sider og arbejder med en tabel der har flere celler der kun er 2 pixels bredde. Det er næsten umuligt at arbejde med de celler da jeg har ret svært ved at vælge dem. Er der en måde man kan zoome på eller hvordan arbejder I med så celler?

Hvis nu jeg skal vælge en række celler, er der så ikke en genvejstest jeg kan bruge hvis jeg gerne vil vælge med keyboarded? F.eks. ville jeg derne at jeg kunne holde shift ned og trykke på højre piletast, for at vælge den celle jeg står i og den til højre for.
Avatar billede Morten Olesen Nybegynder
10. august 2003 - 10:08 #1
...."eller hvordan arbejder i med så SMÅ celler" skulle der have stået.
Avatar billede raus22 Nybegynder
10. august 2003 - 17:36 #2
jeg ville gå ind i koden og vælge cellen derfra hvis den er så lille.
Avatar billede miss-g Seniormester
10. august 2003 - 22:57 #3
Når du står i en tabel - kan du rykke en celle frem i næste celle med tab.
Curseren kører til højre, og ned i næste række - til højre - osv.

Man kan desværre ikke zoome i programmet.
Avatar billede miss-g Seniormester
11. august 2003 - 10:18 #4
Kom i tanker om at når du står i en tabel - kan man markere en celle ved at trykke på td nede i venstre side af skærmen (når du er inde i dreamweaver).
Avatar billede Morten Olesen Nybegynder
11. august 2003 - 20:23 #5
Ahhh tricket med tab hjælper meget.  Tak tak