Avatar billede futkid Nybegynder
15. december 2000 - 00:30 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Haster!

Jeg står og skal bruge en flash-intro.

Er der nogen der kan lave den for en masse points? Måske flere om nødvendig.

Den skal være fed og den skal handle om Chile. Det er starten til en side om Chile.

send til futkid3400@yahoo.com
Avatar billede vandhunden Nybegynder
15. december 2000 - 00:33 #1
Må den godt være middelmådig?
Avatar billede futkid Nybegynder
15. december 2000 - 00:37 #2
Bedre på poncebarra@yahoo.com

Middelmådig..... hmmm, hvor middelmådig er det ?
Avatar billede futkid Nybegynder
15. december 2000 - 00:37 #3
Der skal være både fla og swf\'en med!
Avatar billede Beach Mester
15. december 2000 - 06:31 #4
Hvor hurtigt er hurtigt, hvad skal der være på, hvilke farver, tekst mm.
Du må diske op med lidt mere:-)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. december 2000 - 08:20 #5
Kom med nogle detaljer om hvordan du vil have den til at se ud...  så finder vi måske på noget...
Avatar billede deram Nybegynder
16. december 2000 - 18:20 #6
Hvor lang tid skal den vare?
Avatar billede futkid Nybegynder
17. december 2000 - 15:42 #7
Til Nicolajdu og Deram: Den må gerne være elegant - ikke pjattet. Farverne skal helst matche og der må gerne være lyd-effekter og eller baggrundsmusik på. Den må gerne vare imellem 5-15 sekunder (eller længere hvis den er fed)

Avatar billede futkid Nybegynder
17. december 2000 - 15:43 #8
Farver er ikke så vigtige, da jeg først skal til at lave selve sitet. Hvis introen er fed vil jeg køre videre i samme stil og farvevalg.
Avatar billede futkid Nybegynder
21. december 2000 - 15:20 #9
Jeg bliver noedt til at have et eksempel inden 2. januar - haaber I kan naa det.
Avatar billede futkid Nybegynder
21. december 2000 - 15:20 #10
Helst inden...
Avatar billede egede Nybegynder
30. december 2000 - 13:37 #11
prøv flashkit.com find en fil der passer og rediger lidt i den