Avatar billede okay Nybegynder
14. december 2000 - 23:52 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

MS HACKED

ok hvordan laver jeg det som han har gjordt...mere info http://www.eksperten.dk/spm/38556, jeg skal lærer det hele fra bunden, installere det og det, også det og det...forstår du :)
Avatar billede okay Nybegynder
14. december 2000 - 23:52 #1
min ICQ er 100464278
Avatar billede hobbez Nybegynder
14. december 2000 - 23:58 #2
Laver siden, lægger det et sted hvor den har sin egen IP - altså på din egen harddisk hvis du har fast opkobling og fast IP, eller på dit eget domaine af typen www.mitnavnher.dk - IKKE i et underbibliotek af type www.mitnavnher.dk/underbibliotek

Når du har IP-adressen i dottet format (123.123.123.123) omsætter du den til heltalsformat (123454678) og så er du kørende.

Nu vil http://www.hvadsomhelst.com&noget=noget_andet@12345678 bringe dig til din side.

/Rob
Avatar billede hobbez Nybegynder
14. december 2000 - 23:59 #3
Sørg for at siden er default-siden !!!

/Rob
Avatar billede cyberesben Nybegynder
15. december 2000 - 00:00 #4
www.amokk.dk er der et tool der omsætter din IP til et tal
Avatar billede okay Nybegynder
15. december 2000 - 00:02 #5
hvordan skal jeg lægge server op på min harddisk, skal jeg installere et program eller hvad ?
Avatar billede okay Nybegynder
15. december 2000 - 00:06 #6
Avatar billede gauntlet Nybegynder
15. december 2000 - 00:20 #7
Jeg sidder lige og tjekker det lidt ud..
min hjemmeside er:
www.gaunt.dk
og har tildelt følgende ip:
hvilket giver følgende numeric:

MEN! Hvis jeg indtaster URL i adressefeltet er den ingen problemer, hvis jeg indtaster IP eller numeric, så får jeg Forbidden (error 403) ... hvad nu?
Avatar billede okay Nybegynder
15. december 2000 - 00:29 #8
håber nogen der hjælper. lad os nu lave en eks til gauntlet...
Avatar billede vandhunden Nybegynder
15. december 2000 - 00:31 #9
Du kan bruge den server der hedder PWS. Den ligger på din win98 cd, under mappen tools tror jeg. Når det er installeret vælger du en mappe som Du vil bruge til ASPsider, og så kan du teste dine sider. Hvis du ikke jer win98 kan PWS også hentes her:

ftp://ftp.uni-trier.de/pub/pc/mirrors/ftp.usc.uni-karlsruhe.de/usc/microsoft/WTS/ServicePacks/SP5/usa/I386/PWS.EXE

eller

ftp://ftp.monash.edu.au/pub/disk1/win95/netutil/setupws.exe

/Andreas
Avatar billede okay Nybegynder
15. december 2000 - 00:40 #10
kan man ik gøre det via en domain navn..??

Kommentar fra gauntlet
15/12 2000 00:20:54    Jeg sidder lige og tjekker det lidt ud..
min hjemmeside er:
www.gaunt.dk
og har tildelt følgende ip:
hvilket giver følgende numeric:

MEN! Hvis jeg indtaster URL i adressefeltet er den ingen problemer, hvis jeg indtaster IP eller numeric, så får jeg Forbidden (error 403) ... hvad nu?

Avatar billede beaviz Nybegynder
15. december 2000 - 01:45 #11
okay, nej, du kan ikke gøre det med domain navn. Det skal være på en HTTP 1.0 server.
Avatar billede okay Nybegynder
15. december 2000 - 01:57 #12
kan man ik, hvordan skal jeg have en server på min computer, skal jeg installere det program som lægger på min win98 cd eller hvAD ??
Avatar billede beaviz Nybegynder
15. december 2000 - 02:00 #13
okay: Det er noget af et spørgsmål... Men der er vist noget der hedder PWS - som er en meget simpel webserver der installeres under win9x
Avatar billede cyberesben Nybegynder
15. december 2000 - 02:21 #14
okay/gauntlet>> nej, domænet ligger på en server som har IP 195.249.40.37 den kan ikke vide at det er www.gaunt.dk man leder efter, når man går ind på 195.249.40.37 eller 3287885861

Avatar billede okay Nybegynder
15. december 2000 - 03:22 #15
ok cyberesben, men jeg ved ik endnu hvordan jeg skal lave en server på min computer.
Avatar billede gauntlet Nybegynder
15. december 2000 - 17:22 #16
cyberesben >> men.. ingen url uden ip ... så en direkte reference ved at finde ip\'en til domainet burde da virke, f.x. jubii, URL:
www.jubii.dk
Som er tilknyttet følgende IP:
numeric kan ikke lige findes da amokk er nede.

men hvis du så skriver ip\'en direkte ind i browseren virker det fint - det gør det bare ikke for gaunt.... skod skod..

Men i tilfælde af at man skal bruge en server selv, hvad hedder denne så i win2k ?
Avatar billede vandhunden Nybegynder
15. december 2000 - 17:29 #17
--> okay

Du laver en webserver ved at installere PWS fra din win98cd. Så har du en server, en lille en, men dog en server.
Avatar billede kapsel Nybegynder
15. december 2000 - 19:28 #18
http://www.eksperten.dk/spm/38556

Nu er det ikke sjovt mere, eftersom ALLE kender måden at gøre det på - tsk tsk..

10x mere spam og lameness end altid :)
Avatar billede okay Nybegynder
20. december 2000 - 03:02 #19
ok, jeg har installer server på min pc...og det virker..
hvad skal jeg nu, har gemt CNN index filen hos mig, og ænret på den...
hvad skal jeg lave nu ??
Avatar billede cyberesben Nybegynder
20. december 2000 - 15:49 #20
okay>> ikke for at gøre dig ked af det, men med den uvidenhed du har udvist her (som i sig selv er fin nok at have), er det så ikke lidt for meget at lave en side som http://www.ekspert.subnet.dk/ og kalde sig webdesign ekspert? well, jeg vil ikke kommentere selve siden, men jeg synes du fører dig lidt rigeligt frem på siden i forhold til hvad du viser af viden her...
Avatar billede okay Nybegynder
20. december 2000 - 17:09 #21
cyberesben...he he, det er desværre ik min, men du kan måske besøg web-zone.dk i 2001, også kunne fortælle mig hvad du synes om indholdet ;)

Avatar billede okay Nybegynder
20. december 2000 - 17:10 #22
he he, din hjemmeside virker SLET IK ;=)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
20. december 2000 - 19:20 #23
prøv http://www.cyberesben.dk/personlig/

hvis det ikke er din webside, hvorfor henviser du så til den?
Avatar billede okay Nybegynder
20. december 2000 - 20:18 #24
du har ellers en pæn side...nu har jeg skifte det ;)...er du tilfreds :)
Avatar billede okay Nybegynder
23. december 2000 - 21:30 #25
jeg har desværre ik fundt ud af det !! ;(