Avatar billede babyworm Nybegynder
09. august 2003 - 18:33 Der er 16 kommentarer og
3 løsninger

Feedback på design

Hejsa...

Nogle der vil give lidt feedback på www.test.nielsenmand.dk/webdimension

der er ikke tekst på, men selve designet mangler jeg lidt vurdering af...
Avatar billede babyworm Nybegynder
09. august 2003 - 18:36 #1
Vil meget gerne høre forbedringer
Avatar billede Kengun Praktikant
09. august 2003 - 18:36 #2
designet er da nice nok, men efter min smag så er det litt for mørk farve på.
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
09. august 2003 - 18:37 #3
Set meget godt ud - men ligesom kengun - så savner jeg også nogle lysere farver - det højner ikke ligefrem humøret at komme ind på siden :D
Avatar billede babyworm Nybegynder
09. august 2003 - 18:39 #4
Hvor skulle farverne være lysere..? eller er der en anden metode for at pifte den op?
Avatar billede babyworm Nybegynder
09. august 2003 - 18:41 #5
prøv og se den nu
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
09. august 2003 - 18:48 #6
jeg synes stadig den er alt for dyster - jeg er personlig mere til hvide baggrunde - eller lyse baggrunde - eller bare noget mere hvid på siden - jeg kan ikke rigtig forklare bedre.... :D
Avatar billede babyworm Nybegynder
09. august 2003 - 18:50 #7
Hvad så med nu
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
09. august 2003 - 18:54 #8
det hjælper lidt med den hvide kant - men er det ikke det eneste der er anderledes :)
Avatar billede babyworm Nybegynder
09. august 2003 - 18:55 #9
lavede lidt mere hvidt... har du ikke noget andet jeg kan gøre..
Avatar billede Kengun Praktikant
09. august 2003 - 19:59 #10
jeps, det har hjulpet litt, men der er noget ved den mørke blå farve; den bliver desverre litt for mørk efter min smag. Kanske du kunne lave dine menu-links hvide og ved mouseover lysegrå? Men jeg er redd det ik er nok.
Avatar billede Kengun Praktikant
09. august 2003 - 20:00 #11
og forsøg at endre den sorte skrift til hvid.
Avatar billede Kengun Praktikant
09. august 2003 - 20:01 #12
esbweb> Legg nu et svar så deler vi de points ;)
Avatar billede babyworm Nybegynder
09. august 2003 - 21:13 #13
Prøv og kig nu..
Avatar billede babyworm Nybegynder
09. august 2003 - 21:19 #14
Hvordan kunne man evt gøre logoet bedre...
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
09. august 2003 - 22:34 #15
ok - :D
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
09. august 2003 - 22:38 #16
JEg er ikke den store guru med at lave grafikken - men du har nok ret i, at logoet skulle laves om - jeg ville foreslå noget ikke så stort :) i lidt lyse farver - noget der var placeret til højre eller venstre, samt måske et slogan før eller efter det... :D

Du har næsten skrevet noget at det i teksten...
... leverer præcentable design - til tiden :D noget i den stil...
Logoet skulle nok være en tand mindre :D

Men du er ikke den eneste der knokler med det - jeg er selv på herrens mark når jeg skal lave logo mm... har ikke rigtig fundet noget der er tilfredsstillende til mig selv endnu -:D
Avatar billede guffis Nybegynder
09. august 2003 - 23:23 #17
Hejsa vil da gerne give et sva osse!!

1) Farverne er der sådan set ikke noget galt med, ud over at siden er lidt mørk :-) hvad med at lave billedet lysere med en større opassity så det bliver mere vandmærkeagtigt.

2) Dit logo er jeg ikke vild med, men måske i hvid eller lys grå og knap så stort. Så kunne der blive plads til at adresse,email og tlf på firmaet kunne være i højre hjørne så det altid var synligt for brugeren og de sparer et klik.

3)De lyseblå stiplede linier synes jeg skal være hvide, det er ikke nødvendigt med så mange forskellige farver på sitet.

4)Måske skulle linkene i menuen være en smule mørkere....svært at sige hvis baggrunden blev lysere :-). Og måske lidt større afstand melle linkene

5) Har lært "skriv aldrig velkommen til xxxx hjemmeside", brugeren ved jo godt at han har klikket på dit link, de siger jo heller ikke velkommen ned hos købmanden :-)vel??

6) Den centrerede tekst på forsiden burde efter min mening venstrejustres i stedet for.

Håber at du kan bruge mit svar og held og lykke

Hilsen guffis
Avatar billede Kengun Praktikant
09. august 2003 - 23:27 #18
måske noget i denne retning? http://www.kengun.com/eksperten/385565.jpg
Avatar billede babyworm Nybegynder
11. august 2003 - 22:47 #19
Nu er der nogle forskellige ting der er blevet rettet.. hvad siger i så nu??