Avatar billede bdai Nybegynder
09. august 2003 - 16:23 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

hvorfor kan min Comp ikk køre OpEn GL

hvorfor kan min Comp ikk køre OpEnGL grafik til Counter-strike.. den siger at mit grafikkort ikk understøtter det, men har kunne spille med det før..?!
Avatar billede lrd Nybegynder
09. august 2003 - 16:23 #1
Avatar billede lrd Nybegynder
09. august 2003 - 16:23 #2
Avatar billede lrd Nybegynder
09. august 2003 - 16:24 #3
Prøv at afinstallere din grafik driver og installere den igen eller prøv en anden driver. eks. 40.72
Avatar billede lrd Nybegynder
09. august 2003 - 16:24 #4
Avatar billede lrd Nybegynder
09. august 2003 - 16:26 #5
Avatar billede omen Nybegynder
09. august 2003 - 16:26 #6
Det er fordi du har installeret den nVidia driver der fulgte med Windows. De understøtter ikke OpenGL, så hent den nyeste driver fra www.nvidia.com
Avatar billede lrd Nybegynder
09. august 2003 - 16:28 #7
Ja det link er givet omen! :-)

Kan se du er ny herinde så lad min byde dig velkommen til eksperten. Håber du vil bruge lidt tid på at læse reglerne, så er du på vej til at blive en god bruger. Husk altid at lukke dine spørgsmål eller giv feedback i dem!
Avatar billede lrd Nybegynder
09. august 2003 - 16:30 #8
Virkede det??

Husk at afinstallere den ganle driver inden du smider den nye i!

Gør du gennem tilføj/fjern
Avatar billede omen Nybegynder
09. august 2003 - 16:33 #9
Well lrd, version 40.72 er jo langt fra den nyeste, den er her:
http://download.nvidia.com/Windows/44.03/44.03_win2kxp_international.exe

Og jeg lagde bare min standard kommentar for det her problem *L*
Avatar billede lrd Nybegynder
09. august 2003 - 16:35 #10
Ja men jeg selv og alle mine venner bruger den hurtige 40,72.

Den du linker til fucker min pc totalt op. Ikke alt nyt er godt. Som regl skal den testes først inden. Men igen snakker kun af erfaring
Avatar billede omen Nybegynder
09. august 2003 - 16:40 #11
Ja, der var også de tider hvor jeg testede alle drivere med 3DMark, og brugte tit beta-drivere hvis de var hurtige og stabile.
Nu spiller jeg ikke så meget mere, så jeg kan bare godt li' at være up-to-date!