Avatar billede snokey Nybegynder
09. august 2003 - 15:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvad skal jeg vælge

Jeg er på ud kik efter en billige pc og faldt over dette

AMD 2,2
40GB HARDDISK *SILENT FLUID*
512MB SD RAM
64MB GRAFIKKORT (SHARED RAM)
52X CDROM DREV
SØLV KABINET CODEGEN 6055
LYDKORT
DISKETTEDREV
HØJTTALERE
TASTATUR
MUS M. HJUL
NETKORT 10/100Mbit (ADSL M.M.)
COOLERMASTER CPU KØLER SILENT
4 USB PORTE I ALT (2 FORAN)
1 LEDIG AGP PORT
MAINBOARD (ECS K7SEM)

og så ville jeg høre om det var noget eller det er for lidt når jeg vil spille og samtidig også lave alt muligt andet.
men grafik kortet ved ikke om det er nok alle mine venner sige det er bedst med Geforce
men er det grafik kort godt nok eller skal jeg kikke efter en med Geforce kort i!!!!
//////Snokey
Avatar billede lilla-prinsen Nybegynder
09. august 2003 - 15:09 #1
Du skal kigge efter et GeForce eller et Radeon - Vil jeg mene :)
Avatar billede polle_vendsyssel Nybegynder
09. august 2003 - 15:09 #2
det der er en billig pc, med et halv-dårligt bundkort og et onboard grafikkort (LÆS: det kan køre spil!!)

Hvis du køber den, kan du altid smide et bedre grafikkort i den (evt et geforce)

Hilsen Peder
Avatar billede lrd Nybegynder
09. august 2003 - 15:11 #3
Du kan få et Geforce 4 ti 4200 med 128DDR RAM i start pris omkring 700kr
Avatar billede snokey Nybegynder
09. august 2003 - 15:14 #4
vil det sige det er et dårligt grafik kort!!
den pc er også en meget billige pc den koster nemelig 2700 kr. fra ny. men nu koster et grafik kort heller ikke meget men den kan alså godt bruges som kontor pc og internet pc
Avatar billede polle_vendsyssel Nybegynder
09. august 2003 - 15:34 #5
ja det er et dårligt grafikkort!

Men, det er fint til kontor og internet...