Avatar billede reddizez Nybegynder
09. august 2003 - 11:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mouseover på command button!

Grunden til at jeg har valgt at give så mange point er, at dette haster!
Hvordan ændrer jeg baggrundsfarven på en commandbutton i VB6, ved mouseover??

HELP?!
Avatar billede codemasterz Nybegynder
09. august 2003 - 11:16 #1
Private Sub Command1_MouseMove(Button As Integer, Shift As Integer, X As Single, Y As Single)
Command1.BackColor = "dinNYEfarve"
End Sub

og tilbage igen:

Private Sub Form_MouseMove(Button As Integer, Shift As Integer, X As Single, Y As Single)
Command1.BackColor = "dinGAMLEfarve"
End Sub

Håber det skulle hjælpe!! :-)
Avatar billede reddizez Nybegynder
09. august 2003 - 11:17 #2
Takker! :-)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
09. august 2003 - 21:14 #3
codemasterz / reddizez => I/DU har sikkert en rigtigt godt forklaring på hvorfor begge brugere er registeret på samme PC?

I/Du har 72 timer til at forklare, eller deaktivers begge brugere

Rkhdk / CoAdmin