Avatar billede currant Nybegynder
08. august 2003 - 19:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Skal ha' Bluetooth USB dongle til T68i men hvilken

Hejsa.. Jeg står og skal købe en smart lille USB Bluetooth dongle elelr stick, så jeg kan overføre data fra min Sony Ericsson T68i til min PC'er. Jeg ved ikke helt hvilken jeg skal købe og vil derfor høre om pris og kvalitet hænger sammen på dette område.. Jeg har nemlig set en til 265,- hos en forhandler på EDBpriser, men samtidig en til 500,- på THansen.. Er der forskel på disse bluetooth sticks, og i så fald hvilken?
Avatar billede bjuhl Nybegynder
10. august 2003 - 11:28 #1
Jeg har en fra ALLNET og den har jeg IKKE fået til at virke endnu.

Faktum er at bluetooth er noget lort. Det skulle være en standard, men det viser sig at det kniber. Hvis man køber produkter der passer sammen, f.eks. usb headset til T68i så virker det fint. Men når man bruger forskellige mærker sammen, er det meget svært at få dem til at arbejde sammen.

Jeg bruger IR til min T68i det virker.....
Avatar billede neander Nybegynder
13. november 2003 - 14:19 #2
Der stod for nylig (nogle uger siden) noget i Reseller News om, at der fantes masser af uautoriserede bluetooth produkter på markedet. På disse produkter opstod ofte kommunikationsfejl... Læs artiklen her:
http://www.crn.dk/index.php?page=news:show,id=8097

Personligt bruger jeg en dongle fra Sandberg (www.sandberg.it) med fuld tilfredshed.
Avatar billede neander Nybegynder
13. november 2003 - 14:24 #3
nb: bruger den i øvrigt sammen med min T68i, - uden problemer.
Avatar billede currant Nybegynder
13. november 2003 - 23:39 #4
jeg har valgt ikke at investere i en dongle da jeg simpelthen er så utilfreds med min t68i, at jeg nok snart skifter dn ud. Det er virkelig en langsom og fejlfyldt telefon. Jeg er så skuffet over den. Spørgsmål lukket. Tak for jeres tid
Avatar billede neander Nybegynder
14. november 2003 - 09:08 #5
currant, ja, jeg er heller ikke fuldt ud tilfreds med min... er lidt langsom i det hele taget. Men jeg har fået den af min arbejdsgiver, så vil ikke klage :o) Godt du fik lukket spørgsmålet! *s*