Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
08. august 2003 - 18:56 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Longhorn beta?

Hey..

1) Findes der en lovlig beta version af den nye Windows Longhorn?

2) Hvis der findes en lovlig beta version, er alt mit hardware, og programmer så understøttet, og kan man i så fald opdatere fra xp?

På forhånd tak :o)

// Anders
Avatar billede riversen Nybegynder
08. august 2003 - 19:02 #1
du bør da i hvert fald ikke opdatere, da det jo kun er en beta.
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
08. august 2003 - 19:03 #2
tror du ikke det virker fint alligevel ?? Men findes der en lovlig beta?
Avatar billede riversen Nybegynder
08. august 2003 - 19:04 #3
der er altid fejl i en beta, men den virker da nok nogenlunde. Ved ikke om det findes, men tror det ikke endnu
Avatar billede squashguy Nybegynder
08. august 2003 - 19:05 #4
longhorn kommer ikke før 2005... der mangler mange ting før det er færdigt.
Avatar billede fangel Nybegynder
08. august 2003 - 19:06 #5
prøv at kig på:

http://ntbeta.microsoft.com/

:OBS: kræver en passport konto, at du er > 18 år, opgiver adresse osv...

da jeg ikke gad dette ved jeg ikke om longhorn ligger der, men kig

Morten
Avatar billede fangel Nybegynder
08. august 2003 - 19:08 #6
ok, nu kiggede jeg - du kan ikke hente derfra (hvornår mon de finder ud af at mit tlf nr ikke er "1-800-johndoe"?)

Morten
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
08. august 2003 - 19:12 #7
he he :D Jeg plejer altid osse bare bruge ** :-)

Men når longhorn kommer der i 2004-2005, kommer alle programmer, og hardware så til at køre ligesom i xp, eller skal der laves helt nye drivere, som er lavet specielt til longhorn?
Avatar billede fangel Nybegynder
08. august 2003 - 19:14 #8
hmm... så vidt jeg har forstået kører det i hvert fald på nyt filsystem, men jeg ved ikke med det andet - tror det virker normalt

Morten
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
08. august 2003 - 19:18 #9
Jeg har fundet den her side, som jo siger at longhorn er ude som beta. Men er den lovlig eller ulovlig?

http://www.itpro.no/article.php?sid=3950&mode=nested&order=0
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
08. august 2003 - 19:19 #10
nå, det er kun for betatestere.
Avatar billede fangel Nybegynder
08. august 2003 - 19:24 #11
ja, for den siden som itpro.no linker til skriver:

To my surprise, the Longhorn that Winbeta.org generously leaked to the internet was actually an upgrade rather than the full version. Luckily, I still had my Longhorn 4008 installed on my D drive.

Morten
Avatar billede raus22 Nybegynder
08. august 2003 - 22:02 #12
den er kun på alpha stadiet :), så der er meget lang vej, en af mine venner har en version, og der er RIGTIGT mange bugs, men det meste hardware er understøttet. det er meget få ting der ikke kan fungere på det, men jeg siger igen, der er rigtigt mange bugs endnu.
Avatar billede retaxes Nybegynder
09. august 2003 - 00:39 #13
Microsoft regner først med at den endelige udgave først kommer i 2005, så der er lang vej igen.
Læst i specialudgave af Alt om data.
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
09. august 2003 - 15:24 #14
raus22 ->> Ved du evt. hvor han fik den fra? (kun hvis det er lovligt self.)?

Og jeg ved godt at der sandsynligvis er mange bugs, men man kan vel godt både have xp og longhorn??

// Anders
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
09. august 2003 - 15:52 #15
...og hvad med programmer? Virker alle eller hvad?
Avatar billede raus22 Nybegynder
10. august 2003 - 17:25 #16
jeg ved ikke hvordan han har fået han version.

programmer virker ligesom i XP.
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
11. august 2003 - 16:01 #17
nå ok, ærgeligt, hvis du finder ud af det, (altså kun hvis det er lovligt) må du da meget gerne sende adr. til anders@snuseren.dk

Men tak for svarene!

Kan i ikke lige ligge et svar, dem der gerne vil have points.

// Anders
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
16. august 2003 - 11:24 #18
nå, der er åbenbart ikke nogen der vil have points.
Avatar billede cdc Novice
05. december 2003 - 12:48 #19