Avatar billede kimchristiansen Nybegynder
08. august 2003 - 17:53 Der er 19 kommentarer

Teamrieger.dk banner

Hey, min storebror søger en link banner 88*31. I har fri mulighed. Bare det er noget bil agtigt og er en Toyota.

Hans adresse er: www.teamrieger.dk

teamriger.dk SKAL står på linket. Mange tark for hjælpen

mvh kimchristiansen
Avatar billede kimchristiansen Nybegynder
08. august 2003 - 17:56 #1
har ikke flere point... hjælp ham...
Avatar billede thebluething Nybegynder
08. august 2003 - 18:15 #2
88x31 centimmeter eller pixeles, du kan få det fpr en 50 kr.
Avatar billede thebluething Nybegynder
08. august 2003 - 18:16 #3
vil du have det så frem med pungen, en havltredser behold dine point, dem kan jeg ikke bruge noget til vel?
Avatar billede kimchristiansen Nybegynder
08. august 2003 - 19:02 #4
det er pixel. og giv penge NIX. så må han undvære....
Avatar billede kboysen Nybegynder
10. august 2003 - 13:55 #5
Prøv lige, at læs hvad du selv skriver
>>I har fri mulighed  (Jamen dejlig, så kan det måske gøres for 30 point)
>>Bare det er noget bil agtigt og er en Toyota. (slut med fri mulighed)
>>teamriger.dk SKAL står på linket (det har da overhoved intet at gøre med frit længere)

:-)))
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
14. august 2003 - 16:16 #6
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
15. august 2003 - 00:17 #7
Stille?! :)
Avatar billede miss-g Seniormester
16. august 2003 - 01:59 #8
Med de sparsomme oplysninger har jeg forsøgt mig:
http://www.nicolin.dk/teamrieger.htm
Avatar billede balling Nybegynder
17. august 2003 - 13:17 #9
TheBluething>>> Kig i avisen under "job anoncer" hvis du mangler et erhverv. På Exp.dk handler man med point!

kimchristiansen>>> Lidt ironisk at der skal stå TeamRieger, mens Toyota skal være afbilledet, da Rieger laver meget lidt udstyr til Toyota...! ;)

Men jeg skal da kigge på sagen!

Nu jeg er igang, skal jeg så ikke lave et nyt topbanner også? Sidens grafik er lige tynd nok for min smag...

- Balling
Avatar billede balling Nybegynder
17. august 2003 - 13:50 #10
Prøv lige at se om det her ikke var bedre:

www.bonitodesign.dk/teamrieger.jpg

- Balling
Avatar billede miss-g Seniormester
20. august 2003 - 00:34 #11
Noget der kan bruges kimchristiansen?

;-)
Avatar billede kimchristiansen Nybegynder
22. august 2003 - 23:28 #12
Undskyld men ja har rimelig travlt..
Avatar billede miss-g Seniormester
23. august 2003 - 21:45 #13
Hvis du ikke skal bruge det til noget alligevel:

(http://www.eksperten.dk/spm/389880)

Så luk spørgsmålet, så der ikke er flere der spilder tiden!
Avatar billede balling Nybegynder
24. august 2003 - 20:50 #14
Det var da noget af det mest nederdrægtige! Jeg tilbyder at lave linkbanner OG nyt topbanner for samme pris, og ikke bare ignorere du min henvendelse, men du stjæler direkte det forslag jeg kommer med! Har du også taget de partnerknapper miss-g og mosegris.dk har lavet?

Giv point til dem, der fortjener det!

Alt materiale på nettet er beskyttet af copyright medmindre andet er oplyst, du har derfor overtrådt international lov ved at bruge det grafik jeg har lagt på min side!

Tag dig sammen!

- Balling
Avatar billede balling Nybegynder
24. august 2003 - 20:58 #15
Tro ikke at man er anonym på nettet!

Name:        Kenneth Xxxxxxxxxxx
Address:      Egedalsvænge XX 2.th
Postalcode:  2980
City:        Kokkedal
Country:      Danmark
Phone:        +45 26 22 XX XX
Email:        TEAMRIEGER@HOTMAIL.COM

Og JA jeg har hele din brors adresse og mobilnummer!

Jeg har tænkt mig at andmelde din bror for copyright brud hvis ikke han får mit grafik fjernet fra siden! Jeg har ikke længere interesse i hverken dine point, penge eller undskyldninger.

- Balling
Avatar billede taygoo Nybegynder
29. september 2003 - 16:32 #16
Balling er det tilladt at lægge andre folks adresser ud?
Du har lige lagt hans adresse ud og det tog mig 2 minuter at finde X'erne.
Har han da selv lagt sine informationer ud om hans ip? Eller er det lovligt den måde du finder dine oplysninge
Avatar billede balling Nybegynder
29. september 2003 - 21:41 #17
Taygoo>
Aner ikke om det er tilladt at lægge folks adresse ud, men man må jo stille hårdt mod hårdt.

Hvordan du fandt X'erne ved jeg ikke, men mine metoder er helt lovlige! Alle der har et domain på internettet bliver registreret med navn, adresse, tlf nr. etc. Så er det bare at gå ind og tjecke hvem der ejer teamrieger.dk!

Jeg gentager, man er aldrig anonym på nettet!

- Balling
Avatar billede taygoo Nybegynder
30. september 2003 - 13:10 #18
ja, der er rigtigt.
Havde ikke tænkt på at finde oplysningen på den måde :)
Avatar billede kiwisaft Nybegynder
05. oktober 2003 - 19:59 #19
Ja, meeen (ved det er længe siden) men jeg kan jo slet ikke give point  til nogle... eller svare på nye spørgsmål!