Avatar billede thebluething Nybegynder
08. august 2003 - 15:53 Der er 17 kommentarer

lav en nedtællings ur til den 5 oktober

Lav en nedtælling i flash fra i dag til den 5 oktober altså med dage,timer,minnuter,sekunder hvor der skal stå med hvidt  to tips-off (dage,timer,minnuter,sekunder)
og nedenunder skal der stå nbasiden.tk  farverne skal være ligesom på www.nbasiden.tk elelr hvis du kan lave det flotter!
Avatar billede jakobsynder Nybegynder
08. august 2003 - 19:37 #1
Nu er det altså nok!

Jeg advarede dig her: http://www.eksperten.dk/spm/384019

Og her igen: http://www.eksperten.dk/spm/384865

Hvilken del af ordet "respekt" forstår du ikke?
Avatar billede thebluething Nybegynder
08. august 2003 - 19:39 #2
hvad fanden er der galt med dig, dette er en nædtællings ur, ikke  en kalender med links vel! prøv at læse det ordenligt!!!
Avatar billede thebluething Nybegynder
08. august 2003 - 19:41 #3
nædtællings ur= 12345678910, bang
kalender= september, 1 dag, 2003- med links fuck hvor er du dum!
Avatar billede thebluething Nybegynder
08. august 2003 - 19:41 #4
kalender, nædtællings ur, du bruger jo ikke kalender til bomber vel! good u stupid!
Avatar billede jakobsynder Nybegynder
08. august 2003 - 19:43 #5
Hvad der er galt med mig? Jeg læser i hvert fald udemærket.
For det første kan vi sagtens komme ind på din attitude:
"Lav en nedtælling... Det skal være sådan og sådan..."
Men det er ikke pointen.
Pointen er at jeg i spørgsmål: http://www.eksperten.dk/spm/384019 forklarede dig at du ikke må benytte to brugere på samme tid og bad dig om at læse reglerne.
Jeg anmeldte dig faktisk også der, men coadmins er vist lidt sløve.

Det her er dog helt forrykt. Jeg tager fuldstændig afstand fra dit latterlige sprog.
Avatar billede jakobsynder Nybegynder
08. august 2003 - 19:49 #6
Hmm, en undskylning til coadmins: Jeg tror aldrig den er gået igennem. Den er der da i hvert fald ikke nu, så jeg har sendt en ny.

thebluething >> Hvad i alverden forestiller du dig eksperten skal bruges til?
Sidder du derhjemme og griner sammen med vennerne over hvor nemt og sjovt det er at hundse rundt med folk herinde, i et tonefald som var du vores allesammens chef?
Og hvad i alverden har du dog gang i her: http://www.eksperten.dk/spm/385287 ?!?!

Jeg kan slet ikke tage dig seriøst, og jeg håber virkelig du får sparket for din opførsel.
Avatar billede thebluething Nybegynder
08. august 2003 - 19:58 #7
problemet er at de to spørgsmål overhoved ikke er de samme!!!
Avatar billede thebluething Nybegynder
08. august 2003 - 20:06 #8
oh, nej du kan ikke læse. det første skridt for dig er at indrømme at ikke kan læse! så kan det være du kan få nogen lektioner, du ved?
Avatar billede thebluething Nybegynder
08. august 2003 - 20:06 #9
p.s  de fleste af os lærte det i hvaad... 2 klasse ?
Avatar billede jakobsynder Nybegynder
08. august 2003 - 20:38 #10
Mester, du er ret langt ude lige nu.

Jeg kan godt forestille mig, at du må have svært ved at finde realistiske argumenter, men det berettiger dig på ingen måde til at fornærme min intelligens.

Du er nok klar over, på nuværende tidspunkt, at mit indtryk af dig er meget ringe. Så det vil jeg ikke bruge energi på at udpensle for dig.

Jeg vil dog, for din egen skyld, fraråde dig at fortsætte på denne måde.

Det forestående problem har intet at gøre med mine såkaldte læsevanskeligheder.
Du valgte at ikke respektere hverken mig eller ekspertens regler, da du på trods af advarsel, fortsatte med dit flerbrugeri.
Ydermere vælger du at ikke respektere ekspertens brugere generelt, når du præsenterer dine spørgsmål, kommentarer og svar, som du nu engang gør.

Det kan godt være det giver "gevinst" de første gange, på trods af din opførsel, men jeg ved med sikkerhed, at jeg ikke er den eneste, der skriver navnene ned, på de brugere jeg ikke ønsker at være behjælpelig overfor.
Du risikerer simpelthen at ingen gider hjælpe dig til sidst. Og det er da endda kun, hvis du ikke helt bliver deaktiveret.

Hvorfor jeg spilder min tid på overhovedet, at indgå i denne ellers meget modne diskussion, er jeg ikke helt selv klar over.
Jeg går ud fra du godt ved hvordan tingene hænger sammen, ellers ville du vel ikke skabe dig på så forrykt en måde, som du gør.
Avatar billede kia50 Nybegynder
08. august 2003 - 20:41 #11
første gang du "advarede" mig sagde jeg jeg til dig at jeg ikke vidste/kunne få min konto til at forsvinde, altså den jeg skriver fra nu!!!!!
Avatar billede jakobsynder Nybegynder
08. august 2003 - 20:45 #12
Første gang jeg stjal noget i en butik, fik jeg at vide at det var forkert.
Da jeg ikke kunne finde ud af at lægge det tilbage, blev jeg bare ved.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
09. august 2003 - 11:32 #13
profilen kia50 er deaktiveret iht. www.exp.dk/regler.phtml 's bestemmelser vedr. flere brugere. brugeren tildeles endvidere en advarsel iht. samme regelsæt.

/jelzin/coadmin.
Avatar billede jakobsynder Nybegynder
09. august 2003 - 22:33 #14
Tak jelzin, for hurtig respons.
Avatar billede autolog Novice
10. august 2003 - 09:02 #15
Først og fremmest bryder jeg jeg bestemt heller ikke om din tone thebluething !

Men jeg kunne godt tænke mig en forklaring fra jacobsynder ang. spørgsmålet thebluething henviser til. Hvad I ALVERDEN får dig selv til at kræve PENGE for en opgave?
Avatar billede jakobsynder Nybegynder
10. august 2003 - 14:45 #16
autolog >> Jeg går ud fra du har byttet rundt på vore navne?

Jeg kan ikke lige se nogen spørgsmål thebluething har henvist til, og jeg kan ikke lige mindes at have krævet penge for en opgave.
Avatar billede autolog Novice
10. august 2003 - 17:00 #17
En UNDSKYLDNING til dig! Jeg var lidt for tideligt oppe!  ;o)

Ud ad vagten med thebluething han har intet at gøre her! Håber hans site får minus besøgende!

;o)