Avatar billede kimchristiansen Nybegynder
08. august 2003 - 13:28 Der er 35 kommentarer og
1 løsning

Hvad syntes i om eskobar nu?

Ja, jeg har fået lavet et toplogo (tarkker for hjælpen jacobsnyder) Og har lavet lidt andre ting. Syntes selv det begynder at lige nu rigtig NICE noget...

www.eskobar.1go.dk

Feedback tak...

mvh kimchristiansen
Avatar billede xyborx Nybegynder
08. august 2003 - 13:34 #1
Ser overraskende fin ud i lynx (tyder på noget ordentlig kodning), bortset fra at det eneste link i menuen der virker, er det til gæstebogen.. :]
Avatar billede kimchristiansen Nybegynder
08. august 2003 - 13:37 #2
ja det ved jeg godt.. men skal igang med noget indhold... sorry... men ja... der kommer ogås nogle cele baggrunde, der hvor der står about osv. som er samme skrift type som det i toplogoet. så det bliver NICE
Avatar billede kimchristiansen Nybegynder
08. august 2003 - 13:39 #3
giv det lidt karakter:

Design...

Indhold...

Navigering...

overlever nok hvis i giver03 til alle 3 :P
Avatar billede kimchristiansen Nybegynder
08. august 2003 - 13:39 #4
ups...

design:

menuen:
Avatar billede hepou Nybegynder
08. august 2003 - 13:42 #5
Måske kunne gæstebogen deles op over flere sider så man ikke bare fik e nlang liste med indlæg. Den bliver uoverskuelig lang på et tidspunkt.

Ellers ser det sku godt ud.

:)
Avatar billede kimchristiansen Nybegynder
08. august 2003 - 13:45 #6
hepou> sådan nu er den delt op... 20beskeder pr. side :P
Avatar billede hepou Nybegynder
08. august 2003 - 13:46 #7
Design: 10
Menu: 11
Navigering: (lidt svær at bedømme når der ikke er nogle link der virker, men
omkring 10 vil jeg tro)

:)
Avatar billede kimchristiansen Nybegynder
08. august 2003 - 13:48 #8
oki tarkker for den fine karakter... uha kommer bag på mig...
Avatar billede hepou Nybegynder
08. august 2003 - 13:49 #9
Husk lige at få samme design på alle sider :). De efterfølgende sider er bare blå

:)

PS: måske skulle man nøjes med 10 på hver side -- ved det ikke???
Avatar billede hepou Nybegynder
08. august 2003 - 13:50 #10
Selv takker :)Synes det ser rigtig NICE ud
Avatar billede kimchristiansen Nybegynder
08. august 2003 - 13:50 #11
nu skulle det være rettet det i gæstebogen... syntes du 10 er bedst?
Avatar billede hepou Nybegynder
08. august 2003 - 13:53 #12
Du har rettet forsiden. Kunne bedre lide det design der var på forsiden med lidt flere farver.

Lad os mødes på halvvejen med 15, tror jeg. Hvad synes du selv? Det er meget med smag og behag. Jeg synes det virker lidt voldsomt med 20.
Avatar billede kimchristiansen Nybegynder
08. august 2003 - 13:54 #13
oki men er ikke helt med hvad det er du mener med forsiden...
Avatar billede hepou Nybegynder
08. august 2003 - 13:54 #14
Men ok, nu passer det sammen med hovedsiden.
Avatar billede kimchristiansen Nybegynder
08. august 2003 - 13:55 #15
jep det gøre det... og nu er der 15 beskeder i min gæstebog pr side :P
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
08. august 2003 - 13:55 #16
synes du skulle give dine links i menuen den velkendte hånd, det vil øge brugervenligheden en del, da folket har vænnet sig til, at hvis der er en hånd, kan der klikkes...

Din gæstebog burde du ikke åbne i et nyt link, du bør lade den indgå i designet (ved ikke om du forstår hvad jeg mener)

Ellers ser det rigtig godt ud :-D
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
08. august 2003 - 13:56 #17
ligeledes dine reklamer ude til bør du lave til 'hånden'
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
08. august 2003 - 13:57 #18
ligeledes dine reklamer ude til højre bør du lave til 'hånden'

skulle der står...
Avatar billede kimchristiansen Nybegynder
08. august 2003 - 13:57 #19
jamen jeg ved ikke hvorfor jeg ikke har den "hånd" mere... ret skummelt
Avatar billede hepou Nybegynder
08. august 2003 - 13:57 #20
Den første side i gæstebogen så lidt anderledes ud før. Der var forskellige nuancer  der hvor der står dato og navn -> der hvor selve beskeden står :) (eller er et mig der er helt forvirret og har det som ønsketænkning??)
Avatar billede kimchristiansen Nybegynder
08. august 2003 - 13:58 #21
tror bare det er dig :)
Avatar billede kimchristiansen Nybegynder
08. august 2003 - 14:01 #22
men ja... tark for feedback på min side...
Avatar billede hepou Nybegynder
08. august 2003 - 14:02 #23
Det er meget bedre nu med 15. Synes nu alligevel at der skal være forskellige nuancer på dato og navn -> selve beskeden.

Ang. hånden > ja det ville være en god idé, men man kan jo også se det ved at linket bliver fremhævet.
:)
Avatar billede kimchristiansen Nybegynder
08. august 2003 - 14:03 #24
hvad er det præcis du mener med dato og navn?
Avatar billede kimchristiansen Nybegynder
08. august 2003 - 14:06 #25
nååå men vil til og afsted... farveller
Avatar billede hepou Nybegynder
08. august 2003 - 14:07 #26
Din gæstebogs indlæg er delt op i to. En del (den øverste)hvor der står navn, website og dato. Herunder kommer selve beskeden. De er delt med en streg.
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
08. august 2003 - 14:08 #27
for at lave 'hånd' istedet for 'pil'

style="cursor:hand;cursor:pointer;"
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
08. august 2003 - 14:09 #28
(1) Designet er enkelt og overskueligt.

(2) Kan godt lide de farver du har brugt, de er lyse, lidt afdæmpet, men alligevel har man ingen problemer med at læse tekst etc.

(3) Jeg ser det snart på alle sider jeg vurdere her på eksperten, og kommentere det hver gang - så du slipper ikke.
På forsiden har du skrevet en halv roman, med nyheder. Men når jeg kommer ind på siden aner jeg intet om hvad eskobar er for noget, og det vil jeg meget gerne vide inden jeg bliver bombarderet med nyheder, som jeg ikke kan bruge til noget, når jeg ikke ved hvad siden handler om. Derudover virker det også meget voldsomt for brugeren at der står så meget tekst på forsiden. Lav en lille velkomst istedet for, hvor du fortæller lidt om siden og dens budskab. Lav så en nyheds side som jeg kan gå ind og læse bagefter.

(4) Det er meget svært at give garatere for indhold og navigering, når der ikke rigtig er noget af dette endnu.
Design: 9@13
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
08. august 2003 - 14:09 #29
Ahh det nåede jeg ikke
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
08. august 2003 - 14:09 #30
der skal både være hand/pointer for at det virker i i både netscape/mozilla/ie, ved ikke med andre browsere, men de kan sikkert bruge en af dem.
Avatar billede kimchristiansen Nybegynder
08. august 2003 - 14:12 #31
oki men kan ikke få den hånd til at virke
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
08. august 2003 - 14:17 #32
kikkede lige i din kildekode...

i lignen:
a:hover {color: #333333; cursor:default; filter:dropshadow(color=cccccc,offX=1,offY=1); height:10px;}

skifter du:

cursor:default;

ud med

cursor:hand;cursor:pointer;

og du vil se det virke ;o)
Avatar billede kimchristiansen Nybegynder
08. august 2003 - 14:22 #33
tark
Avatar billede kimchristiansen Nybegynder
08. august 2003 - 14:24 #34
nu er hånden på... takker takker og takker
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
08. august 2003 - 15:13 #35
så lidt da ;o)
Avatar billede dougheffernan Nybegynder
08. august 2003 - 15:15 #36
Ja, ja, så begynder det at ligne noget!