Avatar billede moneyman Nybegynder
08. august 2003 - 12:57 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Sony CyberShot DSC-F717 Vs. Olympus Camedia C-5050ZOOM

Hej alle sammen

Kan i give mig et link, hvor disse 2 kameraer bliver udfordret mod hinnanden, i en artikkel samt feuters.

På forhånd tak.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
08. august 2003 - 13:03 #1
http://www.dpreview.com/reviews/sonydscf717/
http://www.dpreview.com/reviews/olympusc5050z/

kan ikke lige finde en sted hvor de er oppe mod hinanen, med er da reviews ;o)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
08. august 2003 - 13:06 #2
Avatar billede Slettet bruger
09. august 2003 - 01:30 #3
Jeg har kigget efter nyt digitalkamera et stykket tid nu. Og har sammenholdt bl.a. også de 2 modeller. Efter hvad jeg har læst, hvad folk skriver, og hvad jeg selv kan sondere mig frem til (ved dog ikke meget om foto) er Sony F-717 alligevel en ret klar vinder.

Den rasler iøvrigt lige så stille og roligt ned i pris. Så jeg slår ihvertfald snart til :)
Avatar billede bufferzone Praktikant
10. august 2003 - 00:16 #4
rkhdk>et rigtig godt link, meget brugbart, takker
Avatar billede marielystvej Nybegynder
10. august 2003 - 17:56 #5
Der er meget stor forskel på hvad anmelderne på de forskellige sider siger jeg har et c-5050 og det er jeg fuld tilfreds med...
Avatar billede moneyman Nybegynder
14. august 2003 - 16:57 #6
Jeg siger tak for hjælpen.

Det blev Olympus Camedia C-5050, et fedt kamera at arbejde med, og det lerver op til mine forventninger omkring det.

Søgte lidt på edb-priser.dk og fik det til en ok pris.

Tak for hjælpen, et fedt side du linkede til.

Lig et svar, og modtag dine velfortjænte point ;-)
Avatar billede moneyman Nybegynder
20. august 2003 - 18:11 #7
lukker da ingen svar ;-(
Avatar billede moneyman Nybegynder
22. august 2003 - 11:36 #8
så lukkes der!