Avatar billede ferieguide Nybegynder
08. august 2003 - 09:04 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Færdig lave affiliate system?

Nogen der ved hvor jeg kan finde et affiliate system der er lavet. Noget aller danban´s system. Det skal kunne kører i php og det må gerne koste lidt, men ikke en herregård. Håber der komme en masse forslag da jeg er helt lost.....og har ledt helt vild efter et bl.a på hotscripts.com
Avatar billede ferieguide Nybegynder
08. august 2003 - 10:13 #2
lige i over kanten hvad pris angår., men eller rigtig godt
Avatar billede andy Nybegynder
08. august 2003 - 10:24 #3
er $149 i overkanten? Så tror jeg næppe du finder et ordentlig script... You need to spend money to make money :D
Avatar billede Slettet bruger
08. august 2003 - 10:58 #4
vil ikke engang sige at 699$ er for meget for et færdigt script..... tænk på hvor mange timer der er lagt i det....

tror du selv må igang, hvis du ikke kan ofre den smule, men så ville det stadigt være billigere at købe...
Avatar billede ferieguide Nybegynder
08. august 2003 - 16:50 #5
Kunne få lavet et sådanne script for de penge. Har snakker vi om et script der er lavet og solgt mange gange og derfor vil jeg også mene at det skal sælges en del laver. imellen 300-400 og 1000 kr
Avatar billede Slettet bruger
08. august 2003 - 16:52 #6
okay... så synnes jeg du skal tage imod tilbudet om at få skrædesyet dig et sådanne script for de penge..... for det finder du vist ikke andre steder
Avatar billede ferieguide Nybegynder
09. august 2003 - 13:21 #7
kender i et banner bytte system der er okay?
Avatar billede ferieguide Nybegynder
10. august 2003 - 09:16 #8
Jeg har fandt ikke et affiliate system, men jeg har fundet et bannerbytte system som jeg har købt. Jeg takker for den hjælp jeg kunne få.
Avatar billede zeno Nybegynder
09. oktober 2003 - 16:01 #9
hej ferieguide

Ellers kunne du kontakte mig
jeg har lidt af hvert på lager
Zeno
Icq 144655247