Avatar billede bio Novice
14. december 2000 - 17:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

acrobat destiller /Fortsættelse

Jeg får fejlmeddelelsen \"Flushing\" (wc skyl) når jeg dropper en fil på Acrobat destiller for at lave en PDF fil (NB PROBLEMET ER IKKE AT LÆSE EN PDF FIL MEN AT LAVE EN).
Avatar billede ghandi1346 Nybegynder
17. december 2000 - 20:55 #1
Start Time: 17. december 2000 at 20:51
Destination: C:\\WINDOWS\\Skrivebord\\x.pdf
Source: x.doc
%%[ Error: undefined; OffendingCommand: ÐÏࡱá ]%%
%%[ Flushing: rest of job (to end-of-file) will be ignored ]%%
%%[ Warning: PostScript error. No PDF file produced. ] %%
Distill Time: 0 seconds (00:00:00)
**** End of Job ****

Hvis jeg har fostået dig rigtigt, så er der tale om ovenstående fejlmed.

Får du også fejl hvis du prøver at lave en .pdf fil fra en anden applikations plugin? ja, f.eks Word?
Avatar billede ghandi1346 Nybegynder
18. december 2000 - 12:58 #2
Start Time: 18. december 2000 at 12:38
Destination: C:\\testDistiller\\test.pdf
Source: test.ps
%%[ ProductName: Distiller ]%%
%%[ Page: 1 ]%%
%%[ LastPage ]%%
Distill Time: 4 seconds (00:00:04)
**** End of Job ****

jo, jeg tror du prøver at droppe non postscript fil (ja f.eks. word fil på din distiller). Din Distiller kan kun bruge *.ps, *.dps filer som input file.
Som vist ovenover, får jeg ingen fejl når jeg dropper en *.ps fil.
Avatar billede bio Novice
19. december 2000 - 00:32 #3
Tak for hjælpen. Det var en *.prn fil jeg uden held forsøgte at droppe på acrobat.
Avatar billede bio Novice
18. juni 2011 - 22:18 #4
Dette spørgsmål lukkes