Avatar billede ox Nybegynder
07. august 2003 - 16:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Psion 5mx søges

Jeg er meget interresseret i at købe en Psion 5mx. Men dete lader til at være en større udfordring en ventet. Jeg har besluttet mig for at jeg ikke har pengene til at købe en fra ny (ca. 3000kr.). Men der er meget langt i mellem de brugte i danmark. Der er en del i england, men de koster en del i fragt :(

Er der nogen i som har en til at ligge, elle kan skaffeen, som de vil sælge til mig ?
Avatar billede ffn Nybegynder
10. august 2003 - 15:51 #1
ja, du kan få en der ligner meget billigt her:

http://www.pdamed.dk/forum/viewtopic.php?t=1233
Avatar billede nielswknudsen Nybegynder
19. august 2003 - 23:18 #2
Hej,
jeg har en MC218 fra Ericsson det er magen til Psion 5, den er som ny, med ir modem til Ericsson mobil og med pænt lille transport mappe, samt CD og orginal emballage.
jeg sælger den for kr. 875,- + forsendelse ca. kr. 40,-
Jeg sælger den da jeg har fået en ny let bærbar pc.
mvh.
Niels
NIELS@KNUDSEN.TDCADSL.DK
Avatar billede kego2 Nybegynder
29. september 2003 - 15:23 #3
hvis ovenstående er kikset har jeg en psion serie 5 mx til salg :o)
Avatar billede ox Nybegynder
29. september 2003 - 22:06 #4
Ellers tak :) Jeg har gennemført handlem med Niels. Jeg har bere glemt at slutte tråden. Men ellers tak !