Avatar billede kia50 Nybegynder
07. august 2003 - 16:14 Der er 10 kommentarer

Lav en kalender til hjemmeside

Hej kan du lave en kalender til min side  www.nbasiden.tk
kalendern skal have  alle måneder alle dage og jeg skal kunne opdatere det meget hurtigt. Kalenderne skal fungere såden: når man klikker på nyheder-kalender-måned-dag-og selve nyheden? kan du lave det?  spørg for mere info!
Avatar billede fangel Nybegynder
07. august 2003 - 16:17 #1
slf kan man lave det - spørgsmålet er om nogle VIL lave det - du skal enten ud med penge eller finde et færdiglavet script på fx hotscripts.com (mulgivs uden s - har aldrig selv brugt den)

Morten
Avatar billede kia50 Nybegynder
07. august 2003 - 16:20 #3
Jeg aner INTETR om programmering¨, men jeg kan da skylde point, eller som du siger prøve at finde det der script, men hvvor på siden skal man gå in under?
Avatar billede fangel Nybegynder
07. august 2003 - 16:23 #4
og hvor kan jeg købe mad for mine point? - point kan intet bruge til noget!

Morten
Avatar billede kia50 Nybegynder
07. august 2003 - 16:27 #5
kan du så ikke hjælpe mig hvordan jeg finder det?
Avatar billede kia50 Nybegynder
07. august 2003 - 16:27 #6
hvad skal jeg søge efter?
Avatar billede jakobsynder Nybegynder
07. august 2003 - 16:47 #7
kia50, du må (heller) ikke have to enslydende spørgsmål åbne på samme tid.
Jeg troede jeg bad dig om at læse reglerne her:
http://www.eksperten.dk/spm/384019
Avatar billede paultodobom Nybegynder
07. august 2003 - 17:04 #8
kia50, det er sandelig ikke let at være dig. Men reglerne ang. fl. spm. må naturligvis ikke overtrædes og point giver man for at få hjælp til at komme videre. Hvis du stiller en opgave som andre skal løse for dig fra bunden må du lede efter mammon i dine lommer. Sådan er spillets regler. :-) Held og lykke med kalenderen. :-)
Avatar billede borrisholt Novice
08. august 2003 - 08:14 #9
Undersøg lige om dit domæne understøtter ASP.

Der er 2 måder :
1)
  Kig i det materiale du fik sammen med domænet
2)
  Lav noget asp og upload det til dit site.
FX
  Åben notepad
  skriv der her
<%
IPAddress = Request.ServerVariables("REMOTE_ADDR")
Response.Write "Your IP Address is " & IPAddress
%>
  Gem der under navnen ip.asp

Upload det til dit site, og prøv at kalde det.

Hvis dit site understøtter ASP, vil jeg gerne hjælpe dig !

Jens B
Avatar billede kia50 Nybegynder
08. august 2003 - 18:22 #10
det gør den, asp understøttes