Avatar billede teamworker Nybegynder
07. august 2003 - 13:43 Der er 4 kommentarer

Hvordan skifter man .pst-fil

Hej

Hvordan fortæller jeg min outlook 2000, at jeg gerne vil bruge en bestemt .pst-fil?
Avatar billede Slettet bruger
07. august 2003 - 13:48 #1
Det letteste er at fjerne den pst fil den bruger nu. Når du så starter outlook op vil den spørge efter placeringen af pst filen
Avatar billede rarom Nybegynder
07. august 2003 - 14:30 #2
tools - options - mail setup - email accounts - new outlook data file...
her kan du skifte .pst filen ud eller peje den hen på en anden
Avatar billede mile Juniormester
08. august 2003 - 13:50 #3
Funktioner - Indstillinger- Serviceprogrammer

Tilføj
Privat mappe
Opret ny pst eller peg på én du har i forvejen.

Under Serviceprogrammer - fanen "Levering", under

"Send ny post til flg. placering" - vælger du den nye pst-
Avatar billede serverservice Praktikant
03. september 2003 - 22:59 #4
Du kopierer outlook filerne fra en profil til en anden. det er outlook.pst og archive.pst
Her er stien vist for administrator.
Documents and Settings\Administrator\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook