Avatar billede lukej Nybegynder
07. august 2003 - 13:13 Der er 5 kommentarer

Kan ikke se modparts computer, men han kan se mig!

Vi er to der har sat vores computer i netværk, problemet er bare at han kan se mig, men jeg kan ikke se ham. Han kører med Win 2000 og jeg selv kører med Win ME. Vi kører netværket direkte via krydset kabel forbundet mellem vores to netkort. Han kan sagtens hente fra min, men jeg kan bare ikke se ham....

Hjælp!!! Hurtigst muligt!!!
Avatar billede renehinsch Praktikant
07. august 2003 - 13:29 #1
Opret en brugerkonto på win2000 der svarer til bruger/password på Win ME.
Der er forskel på hvordan adgang til shares håndteres i de to systemer.
Avatar billede renehinsch Praktikant
08. august 2003 - 14:17 #2
Har du fået afprøvet det?
Avatar billede lukej Nybegynder
13. august 2003 - 11:19 #3
er meget ked af det, men er ikke helt med på hvad du mener! Jo jeg kan godt oprette en brugerkonto, men hvad hjælper det???
Avatar billede renehinsch Praktikant
13. august 2003 - 12:42 #4
Jeg har nok misforstået. Jeg troede at det kun var adgangen til et "share" på Win 2000 der var problemet. Hvis du ikke kan se hans maskine overhovedet er det jo noget andet.
Avatar billede jesper_bn Nybegynder
13. november 2003 - 22:54 #5
Prøv at slå alle firewall fra...