Avatar billede vilandt Nybegynder
07. august 2003 - 12:42 Der er 14 kommentarer

Er der nogen der kan hjælpe med Brudevalsen?

Er der nogen der ved hvor jeg kan få fat i brudevalsen(på nettet), eller er der nogen der ligger inde med den?

På forhåd tak for hjælpen.

Lars
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
07. august 2003 - 12:44 #1
Avatar billede hoejrup Nybegynder
07. august 2003 - 12:59 #2
Jeps! Du kan hente den her: http://www.eksperten.dk/spm/361875

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
07. august 2003 - 13:03 #3
Prøv at spørge blackie om hun stadigvæk har den liggende.

/per
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
07. august 2003 - 13:04 #4
Hoejrup >> Har du selv checket linkene i spørgsmålet ? Ingen af dem virker *s*

Grunden til at jeg linker til en cdrom, er også for ikke at ryge ind i noget copyright osv.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
07. august 2003 - 13:20 #5
Jeg er enig med dig at man skal overholde copyrigten. Men manden havde et website,
hvor han skrev at det var tilladt at anvende hans midi filer, men websitet er åbenbart
nede i øjeblikket.

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
07. august 2003 - 13:25 #6
copyrighten = copyrigten
Avatar billede vilandt Nybegynder
07. august 2003 - 13:28 #7
Hej med jer! Jeg fik også kigget på linkene, men der var der jo ikke meget at komme efter, som i har skervet. Jeg håber at der dukker noget op, for der er kun lidt over en uge til jeg skal giftes. Keep up the good work :o)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
07. august 2003 - 13:31 #8
Den findes ikke på internettet, så måske skulle du overveje at købe den. :o)

/per
Avatar billede 7th Praktikant
07. august 2003 - 13:34 #9
Avatar billede blackie Nybegynder
07. august 2003 - 13:42 #10
Jeg kigger lige on jeg har den stadig.
Avatar billede vilandt Nybegynder
07. august 2003 - 13:44 #11
Det ville være kanon blackie :o)
Avatar billede blackie Nybegynder
07. august 2003 - 13:52 #12
Hoejrup har haft besværet med at lave den, så det er rimeligt at han får point, jeg skal bruge din email adresse.
Avatar billede vilandt Nybegynder
07. august 2003 - 13:56 #13
lvilandt@mail.dk
Avatar billede blackie Nybegynder
07. august 2003 - 22:26 #14
Husk lige det med point til hoejrup. Bed ham om at lægge et svar.
Og rigtig mange gange tillykke med dagen.