Avatar billede gudav Nybegynder
07. august 2003 - 11:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

farve på radio bottom

Jeg sidder lige med en radio bottom som jeg gerne vil have i en anden farve...dvs at jeg gerne ville kunne ændre farven på "cirkelkanten".
Avatar billede 7th Praktikant
07. august 2003 - 11:13 #1
Du kan mig bekendt ikke ændre cirkelkanten på radio buttons. Den eneste mulighed du har for at ændre cirkelkantfarven fra standard lyseblå i Explorer er ved at putte en anden baggrundsfarve på. For eksempel <input name="xxx" style="background-color: #448800; border" type="radio" value="xxx"> - men som sagt, dette har kun sin virkning i Explorer.
Avatar billede 7th Praktikant
07. august 2003 - 11:13 #2
<input name="xxx" style="background-color: #448800" type="radio" value="xxx">
Avatar billede gudav Nybegynder
07. august 2003 - 11:17 #3
Ja det er jeg helt med på, mit problem er jeg har en hvid baggrung og je gerne skulle have nogle røde cirkler...skal også være hvide inde i cirklen.
Avatar billede 7th Praktikant
07. august 2003 - 11:22 #4
Det er ikke muligt i ren css, men du har mulighed for at lave dine egne radio buttons :)
Se http://www.eksperten.dk/spm/306800
og
http://www.dansteinman.com/dynduo/en/radio.html
http://www.dansteinman.com/dynapi/docs/examples/radio1.html
Avatar billede gudav Nybegynder
07. august 2003 - 11:43 #5
hmm det var ikke lige det jeg skulle bruge, men du skal nok få point for din tid;)
Avatar billede 7th Praktikant
07. august 2003 - 12:52 #6
OK, men tak for points :)