Avatar billede joker1129 Nybegynder
07. august 2003 - 10:46 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Hvad skal jeg vælge

Hejsa

Jeg har hjemmesiden www.BefriMinMobil.dk. Min nuværende udbyder af webhotel er dog yderst ustabil. Dette går jo rimlig hårdt ud over forretningen. Derfor leder jeg nu efter en ny udbyder.

Hvad har jeg brug for??

Hotellet skal jo selvfølgelig understøtte de mest almindelige ting, som ASP, Mysql, access. Der skal også være mulighed for shop, ssl osv.

Med håb om nogle gode indslag og idéer

Kim Christensen
www.BefriMinMobil.dk
Avatar billede proboss Nybegynder
07. august 2003 - 10:49 #1
Ja du kan kikke forbi www.secnet.dk de er stabile kvaliteten er i top og servicen lige så
Avatar billede skyttegaard Nybegynder
07. august 2003 - 10:57 #2
Avatar billede entertainer Nybegynder
07. august 2003 - 11:04 #3
www.webhostpriser.dk kan du søge efter et passende webhotel ud fra de kriterier du har opstillet.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
07. august 2003 - 11:09 #4
Avatar billede jakki Nybegynder
07. august 2003 - 11:19 #5
jeg ville vælge www.secnet.dk har aldrig haft problemer prøv at kikke på dette
link

http://www.solutions2all.dk/forum_spm.asp?id=6136

bedre kan det ikke være
Avatar billede hostmoster Nybegynder
15. august 2003 - 18:09 #6
Secnet virker useriøs. Deres domæne-priser er LOOOOOOL. Hvorfor sænge prisen til 29,- på et lille hotel og så samtidig tage ekstra penge for årsafgift der ikke er noget arbejde med. Hvis deres opsætning er lige så tilfældig som deres domænepriser, tak for kaffe.

Hvis din forretning er afhængig af din hjemmeside, så skal du lige en tand op i niveau:

www.adux.dk
www.hosting2.dk
www.webpartner.dk
Avatar billede proboss Nybegynder
15. august 2003 - 19:54 #7
hostmonster har sikkert ikke haft den store tid til at kigge på www.secnet.dk

prisen på 29 kr. er incl. et .dk domæne det ville man have set hvis man havde læst info linket

så jeg ved ikke om det kan useriøst eller om man bare skal læse det hele
Avatar billede hostmoster Nybegynder
15. august 2003 - 20:13 #8
jeg kan bare ikke se hvorfor man skulle betale 100,- i årsafgift for et .dk

det har jeg altså aldrig set før. Der er for mig at se heller ikke nogen grund til at gøre det. I laver jo ingen ting for den pris. Det er pengene ud af vinduet for kunden.
Avatar billede proboss Nybegynder
15. august 2003 - 20:17 #9
Nu er jeg ikke ansat i secnet. Men kunden for faktisk noget du for en mail konto med til domænet det er da noget
Avatar billede hostmoster Nybegynder
15. august 2003 - 20:25 #10
Jeg tror bare det er secnet der er analfabeter. På samme side skriver de at årsafgiften for .dk er 60,- hvor de længere nede skriver at det koster 100,- og ydermere skriver de "Der er speciale regler for registrering af .se" hvad skulle der være specielt ved dem.

De er sikkert gode nok, men styr på det, kan man jo ikke påstå de har.
Avatar billede proboss Nybegynder
15. august 2003 - 21:03 #11
analfabeter hostmoster er det folk der ikke kan læse og skrive der står Fremover faktureres kr. 60,-/år af DK-Hostmaster. Ved alle andre domæner forud faktureres 1 år ad gangen af SecNet.

tak dom og læs tingende ordenlig er du ansat en af de steder du anbefaler
Avatar billede proboss Nybegynder
15. august 2003 - 21:07 #12
www.adux.dk  99,-
(+ DKK 60,-/år til DK Hostmaster A/S)
Første år er inkluderet i prisen.

www.webpartner.dk viser ikke sigen priser men bare se på adux så den samme som hos www.secnet.dk
Avatar billede hostmoster Nybegynder
16. august 2003 - 08:43 #13
Det er da latterligt at et domæne har skiftende årsafgift, det er der ingen der kan finde ud af. Det ene år koster det 100,- og det næste år koster det 60,- sådan fremtræder det på secnet og ikke adux!

Hvis Secnet skulle skirive lige som f.eks. adux:
    Oprettelse    Årsafgift
.dk  Kr. 99,-      Kr. 60,-  (adux)
.dk  Kr. 119,-    kr. 60,-  (secnet)

Lige nu skriver Secnet jo at årsafgiften er 100,- men det er jo ikke korrekt. Den er 60,-
Avatar billede hostmoster Nybegynder
16. august 2003 - 08:45 #14
Hvis du er i tvivl om hvad årsafgiften er, så ring til dk-hostmaster ;-)
Avatar billede proboss Nybegynder
16. august 2003 - 13:29 #15
jeg ved ikke hvor du for de 119 fra men ok der er meget ved dig jeg ikke lige forstår man det er dat rart at du er blevet medlem i går

på en dag har du anbefalet starthotel 7 ud af 8 gange og vist også web10 måske dyu har en tæt tilknytning til dem og derfor dette vand hvid

hvem ved ja kun dig
Avatar billede it-dk Nybegynder
18. august 2003 - 11:46 #16
Prøv at se mere på www.unitspeed.dk. Der er meget med i deres løsninger og det virker godt uden problemer.
Avatar billede joker1129 Nybegynder
09. juni 2005 - 22:16 #17
Valget faldt på dandomain