Avatar billede coolmike Nybegynder
07. august 2003 - 10:14 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Spam stopper til exchange

Er der nogen der kender en god spam stopper til Exchange? Jeg kan se der er masser af bud til Outlook osv. men jeg vil gerne lukke af før de kommer så langt.

Tak for hjælpen
Avatar billede snowball Novice
07. august 2003 - 10:22 #1
http://www.emailprofessor.com/

http://enterprisesecurity.symantec.com/products/products.cfm?ProductID=66&EID=0

Har dog ikke personlige erfaringer med nogen af dem. Exchange 2003 skulle efter sigende have sit eget spam filter indbygget.

Snowball
Avatar billede coolmike Nybegynder
07. august 2003 - 10:59 #2
Ser spændende ud - Symantec har noget i deres antivirus for Exchnge men er ikke særligt effektiv/brugervenlig. Jeg checker hvad de har fundet på i deres nye version :-)
Hvis du vil har point må du sende mig et svar.

Coolmike
Avatar billede snowball Novice
07. august 2003 - 11:07 #3
Svar :)

Snowball
Avatar billede karser Nybegynder
07. august 2003 - 12:44 #4
Det er også en rigtig god idé at stoppe dem FØR din exchange server... Det kan du gøre med eks. MAILSweeper For SMTP... Den er ret effektiv!

Se evt.: www.clearswift.com
Avatar billede bomf Nybegynder
11. august 2003 - 11:39 #5
Prøv www.softscan.dk, billigt og effektivt
Avatar billede clausn Nybegynder
11. august 2003 - 17:58 #6
Du kan også gøre det med McAfee Webshield. De har deres "content Filtering" hvor du kan tilføje ord du ikke vil have mail med i. Fx "porn, loan, free" osv...
Avatar billede medions Nybegynder
20. august 2003 - 15:23 #7
karser> Er MailSweeper gratis?

//>Rune
Avatar billede clausn Nybegynder
20. august 2003 - 15:28 #8
medions: Det skal du ikke regne med - på deres side kan du se en liste over deres partnere i DK: http://www.clearswift.com/company/contact/partners/Denmark.asp
Avatar billede medions Nybegynder
20. august 2003 - 15:30 #9
Hmm nu får vi at se ;o)

//>Rune
Avatar billede karser Nybegynder
04. oktober 2005 - 17:39 #10
lukketid??

medions>> Nej, MailSweeper er ikke gratis! ;o)