Avatar billede xstinct Nybegynder
06. august 2003 - 21:31 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

hvordan kan jeg avi2dvdr?

hvordan kan jeg få en avi film brændt ud på dvd, så den kan stoppes i enhver dvd-afspiller?
Avatar billede Slettet bruger
06. august 2003 - 21:32 #1
Avatar billede xstinct Nybegynder
06. august 2003 - 21:36 #2
desværre... guiden er fyldt med faulty links.. men hvis den ikke var, ville den da være meget god...
Avatar billede Slettet bruger
06. august 2003 - 21:43 #3
Hvad mener du ? linksne virker da fint
Avatar billede Slettet bruger
06. august 2003 - 21:45 #4
eller denne: http://www.dvdrhelp.com/tmpgencdvd.htm
Til sidst i guiden, er der link til hvordan den brændes.
Avatar billede xstinct Nybegynder
06. august 2003 - 21:45 #5
gør de squ ikke for mig... den brokker sig ved de første fire... altså ikke downloadslinksene men dem i selve teksten
Avatar billede Slettet bruger
06. august 2003 - 21:47 #6
underligt - virker fint her.
Avatar billede xstinct Nybegynder
06. august 2003 - 21:47 #7
igen.. tak for guiden.. har bare prøvet den, gik fint indtil den ville spytte en 13gb fil ud... lidt mere end hvad mine skiver kan klarer...
Avatar billede Slettet bruger
06. august 2003 - 21:48 #8
Jamen så er det vel fordi din .avi er for stor. Du kan jo ligge den på flere skiver.
Hvis det er en mpeg4 .avi fil du har, er det klart den vil komme til at fylde mere, da DVD er mpeg2
Avatar billede xstinct Nybegynder
06. august 2003 - 21:49 #9
ja men avi-filen fylder kun 688mb... burde da kunne laves om til en fil af rigtig størrelse...
Avatar billede Slettet bruger
06. august 2003 - 21:53 #10
Det er nok fordi du sætter din bitrate for højt.
Avatar billede xstinct Nybegynder
07. august 2003 - 00:52 #11
satte alt ned til minimum... fyldte stadig 10gb
Avatar billede jensendk Nybegynder
07. august 2003 - 09:47 #12
Er det en Rå avi, der fylder 10Mb? Så ville jeg, som med alm DVD,  reencode den til Mpeg II, det er  det, der normalt ligger på DVD film...
Avatar billede Slettet bruger
07. august 2003 - 10:30 #13
jensendk >> Som jeg forstår det, så har han en .avi fil (mpeg4 går jeg ud fra) på 688 Mb. Når den reencodes til MPEG2 (DVD) kommer den til at fylde 10 Gb.

xstinct >> Hvilken guide, har du fulgt ? Det lyder lidt vildt. Du må gører noget galt....
Avatar billede xstinct Nybegynder
07. august 2003 - 11:32 #14
har fulgt begge dem, som du har henvist til...
trist får jeg vil fandme gerne have film ud så jeg kan se på dvd-player
Avatar billede xstinct Nybegynder
07. august 2003 - 11:32 #15
og jensendk... tak for interessen men read det som er blevet skrevet før... hehe