Avatar billede trn Nybegynder
06. august 2003 - 20:01 Der er 6 kommentarer

kør java program i windows

Hvordan starter jeg et java program i windows uden at åbene en dos-promt ?
Under linux har jeg lavet et lille script som klare problemmet.
Jeg har forsøgt at lave en bat fil, men den åbner også en dos promt.
Avatar billede soreno Praktikant
06. august 2003 - 20:02 #1
kør med:
javaw MinMain
Avatar billede riversen Nybegynder
06. august 2003 - 20:06 #2
du kan også lave en jar fil
Avatar billede martinm Nybegynder
06. august 2003 - 21:06 #3
ja, Lav en eksekvebar .jar-fil. med et manifest.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
06. august 2003 - 21:12 #4
Jeg har en .jar fil liggende (et spil til en nokia 7210), men den kan jeg da ikke åbne i windows
Avatar billede martinm Nybegynder
07. august 2003 - 08:35 #5
Dit runtime environment skal være sat korrekt op før .jar-filen kan få applikationen til at eksekvere. En J2ME app. kan vist ikke bare startes under Win, men en J2SE burde.
Avatar billede trn Nybegynder
26. april 2004 - 20:04 #6
luk