Avatar billede pnr Nybegynder
06. august 2003 - 08:44 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Skal bruge et godt billigt overvågnings program

Er der nogen der kan anbefale et godt og billigt overvågnings program til servere? Det skal gerne kunne vise (evt alamere) diskplads på servere, processor belastning, netværksaktivitet.
Avatar billede thomasledet Nybegynder
06. august 2003 - 11:30 #1
hvis du fortæller, hvilke operativsystemer, der er tale om, så bliver det måske lidt lettere at svare.
Avatar billede larildsen Nybegynder
06. august 2003 - 11:48 #2
Prøv at kikke på BigBrother (www.bb4.com)
Avatar billede pnr Nybegynder
06. august 2003 - 11:59 #3
Jeg skal bruge det til windows 2000 server samt windows 2003 server
Avatar billede tbf Nybegynder
06. august 2003 - 12:12 #4
Kig på SysOrb (www.sysorb.dk). Det er et dansk produkt og understøtter de fleste OS, også Win2003.
Avatar billede pnr Nybegynder
06. august 2003 - 14:10 #5
Det er nogle dyre løsninger i kommer med, Kan det ikke gøres billiger?
Avatar billede dougheffernan Nybegynder
06. august 2003 - 14:12 #6
Har du kigget på DameWare (godt nok et fjernstyringsprogram, men det kan da andet en det)
Avatar billede thomasledet Nybegynder
06. august 2003 - 19:34 #7
du kunne også skrive dit eget, der gør, hvad du vil have det til og hverken mere eller mindre.
Avatar billede jnoval Nybegynder
06. august 2003 - 19:48 #8
Jeg mener at huske at Bigbrother må bruges gratis, så længe du ikke bruger det kommercielt, som f.eks. hvis du sælger en ydelse der overvåger dine kunders servere. Men du må gerne bruger det kommercielt, til at overvåge servere i dit LAN.
Avatar billede pnr Nybegynder
03. september 2003 - 15:11 #9
Jeg takker for de mange forslag, mit valg faldt på serverscheck som er gratis for de første 5 overvågninger.
Avatar billede pnr Nybegynder
03. september 2003 - 15:12 #10
Lukker igen