Avatar billede pesto Nybegynder
05. august 2003 - 22:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

hjælp mit xp pisser mig af

hej igen så har jeg igen brug for jeres hjælp. en af mine harddiske er fyldt op (det er jo rart hahaha)efter den er fyldt op popper der en meddelse op fra min værktøjslinje som siger : der er ikke tilstrækkelig diskplads  clik her for at ryd op ,  hvordan gør jeg så den ikke kommer med den meddelse for jeg ved jo godt at disken er fyldt op
Avatar billede retaxes Nybegynder
05. august 2003 - 22:51 #1
den advarsel slipper du ikke for, ryd hellere op på dine harddiske.
Avatar billede levithan Nybegynder
05. august 2003 - 22:59 #2
Hvis du ønsker beskeden væk skal du blot ringe efter "APG" så er pladsen der garenteret før du kan gå at sige "jeg er ikke pirat..." "hehehe"
Avatar billede kenp Novice
05. august 2003 - 23:13 #3
Avatar billede pesto Nybegynder
06. august 2003 - 23:34 #4
pirat hvad mener du  !!!!!! det fylder måske ikke at have spil installeret (men du skriver kun beskeder jeg bad om et svar)