Avatar billede kia50 Nybegynder
05. august 2003 - 17:22 Der er 10 kommentarer

Lav et kalender til min side

Lav et kalender til min side www.nbasiden.tk klik ind på "kampe" og, jaaa såden som den kalender ser ud der skal den nogen lunde også se ud rigtigt og farven skal også være rigtig, send den til mig på min e-mail predragpiletic@hotmail.com eller hvordan du nu vil  p.s jeg har ingen programmerings progremmer. På forhånde Tak!!
Avatar billede jakobsynder Nybegynder
05. august 2003 - 18:47 #1
Flere detaljer på bordet...
Avatar billede thebluething Nybegynder
05. august 2003 - 20:09 #2
Jo altså jeg har jo mange nyheder jeg skal holde på og det ville være for meget med flere hundrede sider! Jeg vedikke særlig meget om programmering (faktiskt ingenting) men hvis du kunne lave såden en kalender og så når man f.eks. trykker på marts, kommer der 1,2,3..osv når man trykker f.eks. på 1 kommer der en nyhed, Så hvis du kunne lave såden noget i den stil vil det glæde mig meget!!! Det må meget gerne være bruger venligt!!! og den samme røde og blå farve som nu! Altså en kalender hvor man kan trykke for nyheder!
Avatar billede jakobsynder Nybegynder
05. august 2003 - 20:16 #3
Jeg går stærkt ud fra du hverken har læst reglerne, eller overhovedet har dannet dig et indtryk af hvad eksperten handler om.

For det første er det en ekstremt urealitisk opgave du lægger for dagen.
Det svarer lidt til at jeg beder dig om at udbygge min garage til 3 biler, og tilbyder dig 200 points til gengæld.

For det andet er det i strid med reglerne at være i besiddelse af flere brugere. Og derfor er det næste jeg gør, at sende en anmeldelse om misbrug.

Mvh. Jakob.
Avatar billede thebluething Nybegynder
05. august 2003 - 20:17 #4
Og jo hvilken form for "fil" kan jeg få den i altså jeg har jo ikke de programmer,,,såååå kan man få det i html eller som et billed?
Avatar billede thebluething Nybegynder
05. august 2003 - 20:21 #5
Det er fordi at jeg ikke kan finde ud af bruge den anden bruger-ting for jeg er nybegynder!
Avatar billede thebluething Nybegynder
05. august 2003 - 20:22 #6
hvordan sletter man en bruger, jeg siger altid konto ikke aktiv men den er der jo stadig så....?
Avatar billede jakobsynder Nybegynder
05. august 2003 - 20:25 #7
Pointen med eksperten er ikke, at man opretter en bruger, tømmer kontoen for points, og derpå opretter en ny bruger.

Noget for noget. Har man ikke points nok til at stille et spørgsmål, kan man vente til de automatisk bliver optjent (5 om dagen) eller man kan forsøge at yde noget til gengæld, for den tid andre bruger på at hjælpe en.
Avatar billede thebluething Nybegynder
05. august 2003 - 20:28 #8
ja ok men det vidste jeg ikke gi mig en chance! Hvordan sletter man den ?
Avatar billede jakobsynder Nybegynder
05. august 2003 - 20:30 #9
Det er derfor du bør læse reglerne:
http://www.eksperten.dk/regler.phtml

Og eventuelt også:
http://www.ebruger.dk/faq/
Avatar billede thebluething Nybegynder
05. august 2003 - 20:31 #10
ok