Avatar billede wolfguard Nybegynder
05. august 2003 - 16:43 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Registreringsfiler til Windows XP?

Hej igen.

Skal lige vide, jeg har nogle registreringsfiler liggende på min PC ... kan sgu ikke lige huske hvad jeg skal bruge dem til? Er det bare til at registrere sit Windows?
Og hvor finder jeg den nyeste version af dem/den?
Avatar billede hcma Novice
05. august 2003 - 16:53 #1
spørgsmålet ikke forstået, men du kan ringe til Microsoft og få nyeste versioner, hvis det er til WinXX.  :o))
Ellers kan du jo have reg-filer liggende til mange andre ting, bl.a. andre programmer
Avatar billede wolfguard Nybegynder
05. august 2003 - 16:56 #2
?
Avatar billede retaxes Nybegynder
05. august 2003 - 16:58 #3
hvis det er gamle backup af registry filer og din computer ellers kører som den skal kan du roligt slette dem.
Avatar billede wolfguard Nybegynder
05. august 2003 - 16:59 #4
Ok. Det vil altså sige, at jeg faktisk ikke skal bruge dem til noget?
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. august 2003 - 19:51 #5
jep!
Avatar billede retaxes Nybegynder
05. august 2003 - 22:21 #6
du skal kun bruge dem, hvis der sker noget med computeren som kan tilskrives et forkert indgreb i reg.basen.
Skulle det gå helt galt kan du altid bruge systemgendannelse, medmindre du har slået den fra.

takker for pointene..