Avatar billede tommymikkelsen Nybegynder
14. december 2000 - 11:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

C5 problem

Jeg sidder og skriver fakturaer i c5 projekt! Mit problem består i, at når jeg er færdig med en faktura og skal videre med ny faktura, så sidder jeg og sletter linierne hver gang. Kan det ikke gøres på en næmmere måde!
Avatar billede dma Nybegynder
14. december 2000 - 12:20 #1
Gå ned under Projekt/Tilpasning/Parametre/Projekt og sig JA til \"Nedlæg komplet leveret linie\". Det burde gøre det.

Avatar billede tommymikkelsen Nybegynder
18. december 2000 - 10:17 #2
Der står ja i projekt/Tilpasning/Parametre/Projekt \"Nedlæg komplet leveret linie\". Er der andet at gøre?
Avatar billede gita Nybegynder
08. januar 2001 - 22:39 #3
har du prøvet med tasten F2 den opretter ny.
F3 godkender
Avatar billede zuonline.dk Nybegynder
02. marts 2001 - 23:33 #4
Ring til LeibergData på telefon 2144 4185 de har sikkert et svar....på næsten alt i C5

Held og lykke