Avatar billede lestat Nybegynder
14. december 2000 - 11:22 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Lave et vindue fuldskærm ved loading

Jeg har en side som skal komme frem i fuldskærm, men da jeg er uvant med Java, ville jeg høre om nogen her kunne give mig en løsning. Siden laves i Golive! så hvis der er nogen actions dér der kan bruges er det også fint. Siden skal kunne loades i den opløsning som som skærmen har.
Da jeg som sagt ikke er hjemme i Java script skal svaret nok pensles lidt ud.
På forhånd tak
L.
Avatar billede timsen Nybegynder
14. december 2000 - 11:24 #1
Avatar billede lestat Nybegynder
14. december 2000 - 11:24 #2
Sorry, med fuldskærm mener jeg at browser vinduet skal være maksimeret, ikke i fuldskærms visning

L.