Avatar billede platonia Nybegynder
14. december 2000 - 11:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fejl i Event viewer

Jeg kan ikke logge på netværket jeg får denne fejlmeddelse
Event id 7001
The computer Browser service wich failed to start because of the following error:
Not enough server storage is available to process this command.

hvad betyder det?
og i så fald hvordan får jeg fejlen rettet
Avatar billede hojben Novice
14. december 2000 - 11:08 #1
Reinstaller den seneste servicepack. Du har pillet ved netværksopsætningen ik???*S*
Avatar billede platonia Nybegynder
14. december 2000 - 11:11 #2
øh jo
Avatar billede platonia Nybegynder
14. december 2000 - 11:12 #3
men hvad betyder det og hvorfor opfører den sig sådan?
Avatar billede hojben Novice
14. december 2000 - 11:19 #4
Det er fordi du har pillet/rettet ved netværksopsætningen. Du skal altid installere SP igen efter at du har været inde op pille.
Avatar billede burningice Nybegynder
14. december 2000 - 13:08 #5
hver gang du har loadet filer ind fra den originale cdrom, (f.eks. når man retter ved netværket), skal nyste SP ind.
Der er så mange fejl i de originale filer at du lige så godt kan droppe at finde fejlen, gør bare som hojben siger ;)