Avatar billede glennpetersen Nybegynder
05. august 2003 - 09:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke loade installer for skærm

Hej.

Jeg har en 19" LG 99G skærm, men efter re-installation af Windows XP professional UK, kan driveren for skærmen ikke længere indlæses.

Hver gang jeg tænder PC'en, finder Windows min plug'n'play monitor, men så får jeg meddelelsen:

"Windows could not load the installer for the monitor. Contact your hardware vendor for assistance".

Jeg har været på LG's hjemmeside og hentet den nyeste driver, men den kan heller ikke installeres.

Med Venlig Hilsen
Glenn
Avatar billede karser Nybegynder
05. august 2003 - 20:29 #1
Jeg tror du skal geninstallere din Windows Installer. Du kan hente den hos Microsoft (tror jeg nok), men den ligger også på de fleste installations CD'ere! Installationsfilen hedder InstMsiW.exe.

...jeg er dog ikke sikker på at man kan dette i XP. Ved bare at man kan i W2k!
Avatar billede glennpetersen Nybegynder
04. juli 2004 - 13:19 #2
Problemet har løst sig af sig selv...
Avatar billede glennpetersen Nybegynder
04. juli 2004 - 13:42 #3
Svar