Avatar billede mini41 Nybegynder
05. august 2003 - 07:07 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Åbne i ny side

Hvordan får jeg en link på min side til ALTID at åbne som en ny side ?
Avatar billede viciodk Praktikant
05. august 2003 - 07:36 #1
Med <base target="_blank"> som vist her:

<html>
<head>
<title></title>
</head>
<body>
<base target="_blank">
<a href="http://www.eksperten.dk">a</a>
</body>
</html>
Avatar billede cozey Nybegynder
05. august 2003 - 07:44 #2
hmm... du har været her i 145 dage, og bruge flere hundrede point... UDEN AT HJÆLPE EN ENESTE SELV!!!.... Tag dig dog lige lidt sammen.
Avatar billede snowball Novice
05. august 2003 - 07:48 #3
cozey: Der er overhovedet ikke noget galt i ikke at have stillet nogen spørgsmål her på Eksperten. Folk bruger Eksperten vidt forskelligt, og der står ikke noget i reglerne om at man SKAL stille spørgsmål for at være herinde, så slap venligst lige lidt af, tak !

Snowball
Avatar billede -madman- Nybegynder
05. august 2003 - 08:02 #4
Prøv lige at læse et par tutorials på www.html.dk før du stiller spørgsmål af den karakter en anden gang:)

Der er i øvrigt ingen grund til at gøre det så besværgt som viciodk vil det, du kan bare indsætte _blank direkte i <a>:

<a href="www.sidensurl.dk" target="_blank"></a>
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
05. august 2003 - 08:16 #5
-madman- -> hvis man har mange links på en side er det da nemmere at gøre som viciodk foreslår...
Avatar billede -madman- Nybegynder
05. august 2003 - 08:19 #6
det tror jeg sgu ikke en person der stiller sådan et spørgsmål har:)
Avatar billede Slettet bruger
05. august 2003 - 08:30 #7
-madman- >> Det var da en dejlig holdning du har til spørger. Hvis du synes hans spørgsmål er for tumpet at svare på, så hold dig væk fra tråden. Vi kan jo ikke alle være lige go'e til html.

<klip>

hvis man har mange links på en side er det da nemmere at gøre som viciodk foreslår... <---- det tror jeg sgu ikke en person der stiller sådan et spørgsmål har.

Og sådan som spørger, fremlægger sit spørgsmål, så svarer viciodk helt rigtigt.
</klip>

totalt dum kommentare....

Ja, unskyld jeg er lidt morgengnaven, men jeg var fandme blevet sur, hvis det var mig der var spørger, og fik det svar.
Avatar billede Slettet bruger
05. august 2003 - 08:32 #8
<klip>

hvis man har mange links på en side er det da nemmere at gøre som viciodk foreslår... <---- det tror jeg sgu ikke en person der stiller sådan et spørgsmål har.

</klip>

totalt dum kommentare....

Og sådan som spørger, fremlægger sit spørgsmål, så svarer viciodk helt rigtigt.

Sådan sgu det nok ha' set ud :o)
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
05. august 2003 - 08:36 #9
enig med phatlasse, ikke alle er på samme niveau, det er jo derfor nogle kan hjælpe andre. Hvis mini41 har problemer med links, så er det da det rette sted at spørge!
Avatar billede -madman- Nybegynder
05. august 2003 - 11:53 #10
nah, jeg gav da et svar på det stillede spørgsmål, og anbefalede endda en side med turtorials, så helt galt syns jeg nu ikke min opførsel er:)
Avatar billede Slettet bruger
05. august 2003 - 13:07 #11
-madman- >>

Prøv lige at læse et par tutorials på www.html.dk før du stiller spørgsmål af den karakter en anden gang:) <----- Synes nu ikke at tonen i denne linie er speciel sympatisk.
Hvis nu manden har en konkret spørgsmål, som der forøvrigt blev svaret korrekt på af viciodk, så synes jeg da bestemt ikke at dit indlæg er passende.
Avatar billede mini41 Nybegynder
05. august 2003 - 13:09 #12
viciodk , tak for hjælpen.
cozey, behold dine sure opstød for dig selv, hvis du ikke vil hjælpe kan du jo bare lukke æget der er jo ingen grund til at bruge tid på at læse kommentarer som dine, der er jo andre der gerne vil hjælpe.

Mvh
Michael
Avatar billede Slettet bruger
05. august 2003 - 18:06 #13
:o)