Avatar billede mikkelpg Nybegynder
05. august 2003 - 01:28 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Fjernelse af "skrivebeskyttet" på ekstern lagerenhed (USB-64MB)

Hvordan fjerner jeg en skrivebeskyttelse? Jeg skal have formateret den her eksterne lille lagerenhed, og den er bare umulig, pga. skrivebeskyttelsen.

Jeg ved ikke hvorfor, eller hvornår den blev/er blevet skrivebeskyttet.

Jeg er presset helt i bund, og alle tips modtages!

Jeg har WinXP Home, og når jeg tjekker i systemet, står der at alt fungerer korrekt. Også den eksterne enhed.
Avatar billede mikkelpg Nybegynder
05. august 2003 - 01:34 #1
Haha, fodbold nørderne på www.bold.dk slog jer med flere timer!

Der er en lille fræk sort knap på siden af USB enheden... ;-)

Undskyld forstyrrelsen! Og jeg håber at jeg kan bruge jer igen en anden gang!
Avatar billede aovergaard Nybegynder
05. august 2003 - 01:34 #2
Højreklik på enheden. Gå i egenskaber. Her kan du fjerne skrivebeskyttelsen.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
05. august 2003 - 01:35 #3
Ok det er da helt i orden.
Avatar billede mikkelpg Nybegynder
05. august 2003 - 01:36 #4
Ja, det der havde jeg også prøvet, men der skulle altså en lille simpel, fysisk handling til. Alt den teknik. Det er hårdt på den her tid af døgnet!

Men ellers tak!
Avatar billede oneskarvonly Nybegynder
05. august 2003 - 01:41 #5
Flere timer????? - hvordan regner du tid ud???

Kilde Bold.dk:
"kl.01.18
Min eksterne USB lagerenhed har en lille knap paa siden som bruges til skrivebeskyttelse a la den gode gamle 3.5" men det har du vel tjekket?"
Avatar billede mikkelpg Nybegynder
05. august 2003 - 01:49 #6
Øh, har i svaret rigtigt endnu? ;-)

Nej pjat, men overdrivelse fremmer forståelsen...

Og da jeg har siddet her som en anden mongol og kæmpet med alle mulige latterlige detaljer, i de sidste mange timer, så gik tiden rigtigt stærkt. (Føltes som flere timer)
Avatar billede oneskarvonly Nybegynder
05. august 2003 - 01:51 #7
det er også et vanskeligt tidspunkt du spørger på....vi er kun 120 online pt. :-)
Avatar billede aovergaard Nybegynder
01. august 2005 - 20:51 #8
Hej Mikkelpg

Jeg takker for point ;-)