Avatar billede nicabra Nybegynder
04. august 2003 - 20:20 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvordan kører jeg dualscreen ved et Ati radeon 8500?

Jeg har et ati radeon 8500, og jeg kan ikke finde udad at benytte dual screen funktion, således at det er muligt at evt. vise film via tv-out samtidigt med at man bruger skærmudgangen på sin alm. skærm til andre formål.

Når jeg kører dette så viser den bare det samme på begge skærme....
Avatar billede palamo Nybegynder
17. november 2003 - 11:54 #1
Du skal for det første dørge for at have de nyeste drivere. Herefter skal du bare sætte indstillingerne, så computeren udvider skrivebordet til sekundær skærm og ikke til at klone den første skærm, som det lidt lyder som om den står til
Avatar billede nicabra Nybegynder
28. juni 2005 - 20:12 #2
Fandt selv udad hvad der er galt. Skal nok fremover blive hurtigere til at lave feedback på disse spørgsmål. Beklager...