Avatar billede platonia Nybegynder
14. december 2000 - 09:00 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Image af harddisk

Er der nogle af jer der kender et freeware program, som kan lave et image af en harddisk?
Avatar billede edderkop Nybegynder
14. december 2000 - 09:11 #1
Jaa. Opgiv en mail adr. der kan modtage 3 Mb og det kommer dumpende.
Avatar billede k_la Nybegynder
14. december 2000 - 09:17 #2
Jeg har ikke pt et bud på et program, men jeg mener at du evt kan benytte dig at NT\'s mirror funktion.
sæt disken i (skal være på samme størrelse eller større end den oprindelige).
Create et mirror ved hjælp af diskmanageren (det tager lidt tid)
break mirror igen og der skulle være et kopi når du tager disken ud.
Men som sagt det er nok noget mere besværligt end med et image/disk håndteringsprogram
Avatar billede platonia Nybegynder
14. december 2000 - 09:29 #3
mj@3d.dk
Avatar billede hj_hoberg Nybegynder
14. december 2000 - 12:08 #4
Til edderkoppen :

Jeg vil også gerne have programmet mailet til mig !
Hvis det kan lade sig gøre er det:

hj@kjm.dk

På forhånd tak !
Avatar billede morpheus Nybegynder
14. december 2000 - 14:25 #5
Edderkop:

Hvis du alligevel ikke har andet at lave, så kunne jeg da også godt tænke mig det...

dn@egdesign.dk
Avatar billede edderkop Nybegynder
15. december 2000 - 01:24 #6
Nu, eller om lidt, håber jeg at i er tilfredse.
Avatar billede platonia Nybegynder
15. december 2000 - 13:18 #7
Ja det var jo ikke ligefrem et freewareprogram det er jo et opdateringsprogram til ghost hvor det kræves at man har det i forvejen. det skal være FREEWARE er der andre?
Avatar billede platonia Nybegynder
21. december 2000 - 08:55 #8
Jeg lukker spørgsmålet