Avatar billede cosmo21 Novice
04. august 2003 - 16:50 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

Afspildning af lyd genere XP

Jeg har nu flere gange opdaget at når jeg afspiller musik fra enten cd eller mp3 m.m. i Win-XP så køre det hele i , ja nærmest slowmotion men så snart jeg slukker for musikken så køre det hele glat igen.

Det samme sker for med Videoafspildning.

Hvad er galt?
Avatar billede dxs Nybegynder
04. august 2003 - 16:52 #1
kan være fordi den virtuelle hukommelse er for lille, altså mangel på ram... det kunne ihvertfald være en årsag..
Avatar billede cosmo21 Novice
04. august 2003 - 16:55 #2
har 640 ram så det kan ikke være dem..jeg har opdaget at hvis jeg går ind i "system" og klikker hakkerne væk fra alt i grafikmuligheder så er problemet så godt som væk..men når det blå tema med den grønne START knap er det så er problemet tilbage
Avatar billede dxs Nybegynder
04. august 2003 - 17:04 #3
hmm.. kan være fordi din comp er fyldt og er langsom, eller grafikkortet.. ellers har jeg ikke noget bud :(
Avatar billede cosmo21 Novice
04. august 2003 - 17:09 #4
det kunne godt være mit grafikkort måske...det er et

S3 virge et eller andet og har 4MB ram.
Avatar billede dxs Nybegynder
04. august 2003 - 17:26 #5
så kan det meget vel være.. den har ikke hukommelse nok i kortet og derfor begynder den at hakke....
Avatar billede grimling100 Nybegynder
06. august 2003 - 14:38 #6
Altså jeg havde samme problem, og jeg har 256sdram og 8mbram på grafikkortet..Så den gik total amok...
Så jeg vil råde dig til at få et nyt grafikkort... :D

//grimling100 !
Avatar billede cosmo21 Novice
16. september 2003 - 09:48 #7
tak for alle svarene...
Avatar billede cosmo21 Novice
16. september 2003 - 09:49 #8
...