Avatar billede freet Nybegynder
04. august 2003 - 15:10 Der er 4 kommentarer

en god artikkel om formulare i asp

hey..
den første der gir mig et link til en artikkel om at lære om formulare i asp til f.eks. At Tilføje til et Forum for 30 point!!!!
Avatar billede medions Nybegynder
04. august 2003 - 15:13 #1
well, jeg syntes selv at www.html.dk og www.activeserverpages.dk har nogle ret gode artikler omkring dette!

//>Rune
Avatar billede freet Nybegynder
04. august 2003 - 15:14 #2
jaja men et link til en asrtikkel
Avatar billede dxs Nybegynder
04. august 2003 - 15:20 #3
prøv om du kan bruge dette: http://www.kursusmaterialer.dk/ASP%20I/Browser%20kommunikation/Formularer.aspx

Ellers brug google ;)
Avatar billede freet Nybegynder
04. august 2003 - 15:22 #4
ja.. jeg siger det igen.. det skal være til at gemme noget