Avatar billede worbech Nybegynder
04. august 2003 - 11:43 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

Red Alert 2

Efter at jeg for nylig formaterede min computer, har jeg ikke kunnet spille RA2. Når jeg prøver at gå ind i spillet kommer der en sort skærm, hvorefter jeg vender tilbage til skrivebordet. Jeg har aldrig før haft problemer med at køre RA2 i XP. NOgen der kan hjælpe?
Avatar billede hcm Nybegynder
04. august 2003 - 11:55 #1
Og du har forsøgt at afinstallere og installere igen?
Avatar billede worbech Nybegynder
04. august 2003 - 12:59 #2
Ups, det glemte jeg at skrive, Ja, hele 3 gange uden noget resultat!
Avatar billede worbech Nybegynder
04. august 2003 - 13:01 #3
PÅ et tidspunkt kom den med en meddelelse: "***Fatal*** spring manager" eller sådan noget og også noget med DirectX
Avatar billede lrd Nybegynder
04. august 2003 - 13:09 #4
Prøv en anden driver til dit grafikkort eller sæt opløsningen ned
Avatar billede lrd Nybegynder
04. august 2003 - 13:09 #5
eller prøv at opdatere gennem windowsupdate siden den skriver det med DirectX
Avatar billede lrd Nybegynder
04. august 2003 - 13:15 #6
Måske er det tid til at kikke dine gamle spørgsmål gennem :-)

Du har nogle ret gamle som du nok ikke skal regne med at få svar i. Smid et svar selv i dem eller bed dem der hjalp dig smide et så du kan få dem afsluttet :)
Avatar billede worbech Nybegynder
04. august 2003 - 13:39 #7
Til Ird: Ja, det har du ret i. Det er slædent jeg er herinde, og derofr har jeg glemt at lukke dem. Tak :)
Avatar billede lrd Nybegynder
04. august 2003 - 13:41 #8
Det er mig der siger tak :-)
Avatar billede lassebm Nybegynder
04. august 2003 - 13:49 #9
Har du installeret den nyeste directx ? Og de nyeste drivere til dit grafikkort, hvis ikke ville det være at prøve..
Avatar billede lrd Nybegynder
04. august 2003 - 13:51 #10
Kommentar: lrd
04/08-2003 13:09:23    Prøv en anden driver til dit grafikkort

Kommer selvfølgelig an på dit kort men ville aldrig vælge den nyeste
Avatar billede lassebm Nybegynder
04. august 2003 - 14:14 #11
sorry. så det ikke. Ville altid prøve med den nyeste officielle.

Dog der jeg ville hen med det var, at der kan være problemer, da windows har en standard driver til stort set alle gfx kort, og det kan give problemer, da grafikkort teknisk set ikke er installeret 100% korrekt med de rigtige drivere fra producenten. Har set det problem mange gange før.
Avatar billede lrd Nybegynder
04. august 2003 - 14:18 #12
Fuldstændig enig! Er det et geforce kort vil jeg varmt anbefale 40.72. Det er den hurtigeste og den med mindst fejl på
Avatar billede lassebm Nybegynder
04. august 2003 - 14:30 #13
nvidia.. tsk tsk! hehe! =)
Avatar billede worbech Nybegynder
04. august 2003 - 15:43 #14
Det er et Geforce, nærmere Geforce 2 MX. Skal have skiftet det ud, men har ikke lige haft råd... :)
Avatar billede worbech Nybegynder
04. august 2003 - 16:19 #15
Nu har jeg installeret både driveren 40.72 og den nye directX, og ligemeget hjælper det....????
Avatar billede lrd Nybegynder
04. august 2003 - 16:28 #16
har du prøvet at sætte skærmopløsningen ned
Avatar billede worbech Nybegynder
04. august 2003 - 16:39 #17
Også det, ja
Avatar billede lassebm Nybegynder
04. august 2003 - 18:04 #18
Kan være du skal opdatere spillet.
Avatar billede worbech Nybegynder
04. august 2003 - 18:51 #19
Det har jeg også prøvet.....
Avatar billede worbech Nybegynder
05. august 2003 - 09:32 #20
Men det mærkelige er, at spillet ikke prøver at starte op. Når jeg prøver at gå ind i det, brokker den sig ikke engang over, at cd'en ikke er i. Den vender bare øjeblikket tilbage til Windows...
Avatar billede lrd Nybegynder
05. august 2003 - 09:36 #21
Har du prøvet med en repair af windows?
Avatar billede lrd Nybegynder
11. august 2003 - 07:43 #22
Sker her mere og skal man smide et svar hvis jeg hjalp??
Avatar billede worbech Nybegynder
11. august 2003 - 17:37 #23
Ups, undskyld jeg ikke har svaret, men jeg har ikke fået en mail! Repair af Windows? Hvordan det?
Avatar billede worbech Nybegynder
11. august 2003 - 17:40 #24
Jeg har også glemt at fortælle, jeg jeg har fået nyt bundkort, cpu og ram. De skulle være installeret korrekt, men jeg ved ikke om de kan være problemet??
Avatar billede hcm Nybegynder
23. august 2003 - 12:09 #25
Har du reinstalleret windows efter opdatering af hardware? Og er det ikke ved at være lukketid?
Avatar billede worbech Nybegynder
23. august 2003 - 12:48 #26
hcm -> Ja, det har jeg. Jo, måske, men jeg har jo ikke fået et svar, der har virket endnu, så...